شروع پخش برنامه چهل چراغ ۹۹ از شبکه سه + زمان پخش تکرار برنامه چلچراغ

0

شروع پخش برنامه چهل چراغ ۹۹ از شبکه سه + زمان پخش تکرار برنامه چلچراغ

برنامه چهل چراغ شبکه سه ۹۹ از شبکه سه به مناسبت اربعین حسینی سال ۹۹ با موضوع امام حسین ع و فرهنگ عاشورایی در ایام اربعین ۹۹ از شبکه سه شروع به پخش کرده و از ۱۲ مهر ۹۹ با مهمانان به بحث و گفتگو خواهد پرداخت. در ادامه ساعت و زمان پخش این برنامه را مشاهده کنید

اولین قسمت از برنامه تلویزیونی مناسبتی ۱۲ مهر ۹۹ روی آنتن شبکه سه می رود.

برنامه چهل چراغ 99 | زمان پخش تکرار و مهمانان برنامه چلچراغ 99 شبکه 3

مهمان امشب برنامه چلچراغ شبکه سه در سال ۹۹

ویژه برنامه چلچراغ مانند سال گذشته در ایام اربعین امام حسین ع روی آنتن شبکه سه در ۵ قسمت ۴۵ دقیقه ای می‌رود و اگر تمایل دارید این برنامه جذاب مذهبی و مناسبتی را تماشا کنید از شنبه ۱۲ مهر ۹۹ در ۵ قسمت در حوالی ساعت ۲۱ پای گیرنده ها بنشینند.

بر اساسی گزارش و اطلاع رسانی شبکه ۳ ،در آستانه اربعین سید و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام ، ویژه برنامه مناسبتی چلچراغ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. این به تهیه کنندگی و اجرای مجتبی امینی محصول گروه اجتماعی شبکه سوم سیما است.

مجتبی امینی تهیه کننده برنامه این برنامه با اعلام تولید سری جدید برنامه گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام اربعین سید و سالار شهیدان ویژه برنامه چهل چراغ با حضور ۵ مهمان از شنبه ۱۲ مهر به مدت ۵ شب روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

ساعت پخش چلچراغ از شبکه ۳

این برنامه در حوالی ساعت ۲۱ پخش میشود که مجتبی امینی بازیگر و تهیه کننده و مجری در آن با مهمانان به گفتگو مینشیند.

در این برنامه چهره‌هایی که به واسطه امام حسین (ع) اتفاقی در زندگی آن‌ها رخ داده است که باعث تغییر مسیر زندگی آن‌ها شده، به شرح داستان زندگی خود می‌پردازند.

این برنامه گفت و گو محور تلاش دارد تا در بستری گسترده به همه حوزه های هنری اعم از سینما، هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، موسیقی، تلویزیون و عرصه فرهنگ و ادب توجه نماید تا ضمن ایجاد گفتمان فرهنگی میان صاحب نظران فرهنگ دینی با مخاطبان علاقمند به مباحث عاشورایی، موجب انتقال اطلاعات و فرهنگ و مباحث عاشورایی به مخاطبان شود.

نظرات