آخرین اخبار و جزئیات مثبت شدن کرونای ترامپ و همسرش ملانیا

0

کرونای ترامپ و زنش مثبت شد

کرونای ترامپ و زنش ملانیا مثبت شد و وی در کاخ سفید در قرنطینه خانگی بسر میبرد. از همان دقایق اول تاثیر ابتلای ترامپ به کرونا بر بازار و بورس جهانی شد. در ادامه جزئیات و آخرین اخبار  وضعیت ترامپ و همسرش بعد از ابلای به کرونا و اخبار بورس و بازار جهانی و نفت را در این بخش میخوانید

آخرین خبرها از کرونای ترامپ و همسرش ملانیا + تاثیر کرونای ترامپ بر بازار و بورس

 

جزئیات مثبت شدن کرونای ترامپ و همسرش ملانیا

خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در گفتگویی با فاکس نیوز قبل از اعلام نتیجه آزمایش کرونای خود گفته بود: تست کرونای هوپ هیکز، دستیار ارشد من مثبت شد. او سخت کار می‌کند. او ماسک به صورت دارد اما تستش مثبت شده است. من و همسرم نیز تست دادیم و منتظر جواب آزمایش هستیم.

ترامپ بعدا توئیت کرد که وی و همسرش تا زمانی که نتایج آزمایش کرونا بیاید در قرنطینه می‌مانند.

ترامپ در این توئیت نوشت: هوپ هیکز که سخت و بدون استراحت کار می‌کند تست کرونا داد و تست، مثبت بود. این وحشتناک است! من و بانوی نخست نیز منتظر جواب تست هستیم. و تا زمان اعلام نتیجه تست، در قرنطینه می‌مانیم.

کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد، رئیس جمهوری برای خودش و تمامی کسانیکه از وی و مردم آمریکا به صورت جدی حمایت می‌کنند تدابیر امنیتی و بهداشتی در نظر گرفته است.

سخنگوی کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد، کاخ سفید تلاش می‌کند تا هم در داخل عمارت و هم هنگام سفر رئیس جمهور اوضاع را تحت کنترل داشته باشد و کمترین احتمال ابتلا را در نظر بگیرد.

ترامپ امروز جمعه اعلام کرد نتیجه تست کرونای خودش و همسرش مثبت بوده است.

وی در توییتی نوشته بود: آزمایش کووید-۱۹ «هوپ هیکس» که خیلی سخت بدون وقفه مشغول کار بوده، مثبت شده است. وحشتناک است! بانوی اول و من هم منتظر نتیجه آزمایشات خود هستیم. تا آن زمان (مشخص شدن نتیجه آزمایشات) روند قرنطینه خود را آغاز خواهیم کرد.

پزشک کاخ سفید اعلام کرده حال ترامپ و همسرش خوب است.

تاثیر ابتلای ترامپ به کرونا بر بازار و بورس

در پی اعلام ابتلای «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا و همسرش به ویروس کرونا بازارهای بورس آسیا امروز جمعه سقوط کرد.

همچنین اعلام ابتلای ترامپ به کرونا باعث کاهش ارزش واحدهای پولی استرالیا و نیوزیلند در برابر دلار آمریکا شد.

رئیس جمهور آمریکا امروز جمعه اعلام کرد که وی و «ملانیا ترامپ» همسرش به کرونا مبتلا شدند.

ترامپ در توئیتی نوشت که آزمایش کرونای وی و همسرش مثبت شده است.

ترامپ کرونا گرفت

آرتی عربی، «شان کانلی» پزشک معالج ترامپ امروز(جمعه ) در بیانیه ای اعلام کرد: تاییدیه ای دریافت کرده ام مبنی بر اینکه ابتلای ترامپ و ملانیا به ویروس سارس- کووید ۱۹ قطعی شده است. رئیس جمهور و همسرش اکنون در وضعیت خوبی هستند و قصد دارند دوره درمان خود را در کاخ سفید بمانند.

وی در بیانیه خود افزود: پیش بینی می کنم که رئیس جمهور به انجام وظایف خود بدون هیچ گونه وقفه ای در طول دروره درمان ادامه دهد.

نظرات