ویدئوی عکس گرفتن کیت بلانشت و جواد عزتی در مهمانی ونیز

0

  ویدئوی عکس گرفتن کیت بلانش و جواد عزتی در مهمانی ونیز

ویدیوی کوتاهی از کیت بلانش و جواد عزتی و مجید مجیدی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که نشان میدهد که خانم بازیگر ،درخواست عکس یادگاری با عوامل فیلم خورشید از جمله جواد عزتی و مجید مجیدی را دارد که که انها هم پاسخ مثبت داده و جواد عزتی در کنار کیت قرار میگیرد و مجید مجیدی نیز در کنار عزتی می ایستد و عکس میگیرند.

 کیت بلانش و جواد عزتی | ویدئوی عکس گرفتن کیت بلانش و جواد عزتی در مهمانی ونیز

 

 عکس یادگاری کیت بلانشت و جواد عزتی در ونیز

رکنا نوشت: در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده است ،حکایت از واکنش جالب جواد عزتی به درخواست کیت بلانشت برای عکس گرفتن در جشنواره فیلم ونیز دارد که در آن جواد عزتی دست دور کمر خانم بازیگر انداخته است و عکس یادگاری میگیرند

هفتاد و هفتمین دوره جشنواره فیلم ونیز که از دوم سپتامبر کار خود را آغاز کرده بود، روز گذشته ۲۲ شهریور (مصادف با ۱۲ سپتامبر) به کار خود پایان داد که در آن جایزه بهترین بازیگر به روح الله زمانی رسید.

فیلم لو رفته کیت بلانش و جواد عزتی در جشنواره ونیز 2020

کافه سینما: محمد لواسانی ژورنالیست سینمایی درباره ویدیوی وایرال عکس یادگاری سازندگان “خورشید”، با رئیس هیات داوران جشنواره‌ی ونیز در توئیتر خود نوشت: «جایزه‌ی زرنگ برتر تعلق می‌گیره به‌مجید مجیدی که جواد عزتی رو…»

 

واکنش ها به بغل کردن کیت بلانش توسط جواد عزتی

 

کیت بلانشت کیست

کیت بلانشت به انگلیسی Cate Blanchett متولد ۱۴ می ۱۹۶۹ بازیگر استرالیایی است.

کیت بلانشت تاکنون ۲ جایزه اسکار، ۳ جایزه انجمن بازیگران فیلم، ۳ جایزه گلدن گلوب و ۳ جایزه بفتا را ازآن خود کند. او اولین بار با بازی در فیلم «الیزابت» و نقش‌آفرینی به عنوان الیزابت یکم توانست شهرت جهانی پیدا کند.

به خاطر این بازی، بلانشت موفق به کسب یک جایزه بفتا و گلدن گلوب شد و همچنین برای اولین بار نامزد دریافت جایز اسکار گردید. مادرش جون، معلم و پدرش رابرت، اصالتاً از اهالی تگزاس، از افسران نیروی دریایی آمریکا بوده که بعدها در عرصه تبلیغات مشغول به کار شد.

کیت بلانشت دانش‌آموخته دانشگاه ملبورن در رشته اقتصاد و هنرهای زیبا است.
جواد عزتی (محمدجواد عزتی) متولد۲۰ دی ۱۳۶۰ بازیگر اهل ایران و فارغ التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است.

نظرات