خلاصه داستان و اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم کاکا

0

خلاصه داستان و اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم کاکا

فیلم کاکا محصول سال ۱۳۹۴ به کارگردانی علی سراهنگ و تهیه کنندگی امیر سمواتی با نام قبلی دریا موج کاکا است و حالا بعد از ۴ سال توقیف در ۱۹ شهریور ۹۹ اکزان میشود. به همین مناسبت به معرفی کامل این فیلم و اسامی و بیوگرافی بازیگرام زن و مرد و داستان و علت توقیف و محتوا و موضوع “فیلم سینمایی کاکا” می پردازیم.

داستان و بیوگرافی بازیگران فیلم کاکا به همراه نقش +عکس و اسامی بازیگران فیلم سینمایی کاکا

 

کاکا کاری از علی سراهنگ و تهیه کنندگی امیر سمواتی در سال ۹۴ به بهره برداری رسید، اما بنا به دلایلی اکران نشد و هم اکنون ۴ سال است که در توقیف بسر می برد، در نهایت در شهریور ۹۹ به اکران رسید

خلاصه داستان فیلم کاکا

در خلاصه داستان این فیلم، آمده است: حسام مرد شصت ساله ایست که با زن جوانی به نام مهتاب به عنوان همسر دومش و بی خبر از خانواده اش ازدواج می‌کند. این مسئله باعث درگیری حسام با پسر و خانواده‌اش می شود.

قصه آن درباره زندگی مردی ۵۵ ساله به نام حسام است که برای کار به عسلویه می رود و با مهتاب آشنا می شود و او را به عقد خود در می آورد اما حال دختر مهتاب بد شده و آنها برای مداوا و درمان به تهران می آیند و اتفاقات دیگری می افت

بیوگرافی بازیگران فیلم کاکا+ خلاصه داستان فیلم کاکا+ اسامی بازیگران فیلم سینمایی کاکا

 

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم کاکا

حسین محجوب

مهران احمدی

رویا افشار

رها خدایاری

فرید سمواتی

شیفته خرم دل

فرانک کلانتر

رضا اکبرپور

فرید سماواتی پسر حسام

 

اسامی عوامل تولید و سازنده

علی سرآهنگ، تهیه کننده: امیر سمواتی با مشارکت مرکز سینمایی مستند و تجربی، نویسنده فیلمنامه: علی سرآهنگ، رضا اکبرپور، مدیر فیلمبرداری: مصطفی بافرونی، تدوین: سجاد پهلوان زاده، آهنگساز: مسعود سخاوت دوست، طراح صحنه و لباس: علی نصیری نیا، صدابردار: منصور شهبازی، صدا گذار: علیرضا نکولعل، دستیار تدوین: هرمز فرشی، مدیر تولید: مجید گودرزی، جانشین تهیه کننده: ‌مهدی کارآمدتبریزی، پخش: موسسه درخشان آفتاب عالمتاب

این فیلم به کارگردانی علی سراهنگ و تهیه کنندگی امیر سمواتی روز چهارشنبه ۱۹ شهریور بعد از ۴ سال در سینماها اکران می‌شود.

شیفته خرم دل بازیگر نقش مهتاب در کاکا

 

علی سرآهنگ کارگردان

علی سرآهنگ کارگردان سینمای ایران که ساخت فیلم زمانی برای ایستادن را در کارنامه هنری اش دارد سال ۹۵ این فیلم را مقابل دوربین برد اما موفق به اکران این فیلم نشد و بعد از گذشت سه سال این فیلم در سینماهای کشور اکران خود را آغاز میکند.

تاریخ اکران فیلم سینمایی کاکا , خلاصه داستان فیلم سینمایی کاکا , بازیگران فیلم سینمایی کاکا , عوامل فیلم سینمایی کاکا , دانلود رایگان فیلم سینمایی کاکا

 

علت توقیف

دیباچه: امیر سمواتی تهیه کننده این اثر سینمایی درباره وضعیت کنونی این فیلم که پیش تر با اصلاحیه هایی از سوی شورای نظارت و ارزشیابی مواجه شده بود گفت: بالاخره پس از دو سال و پس از انجام اصلاحیه ها فیلم «کاکا» پروانه نمایش گرفته و قرار است به زودی اکران شود.
امیر سمواتی که همواره نسبت به همکاری با کارگردان های کار اولی تمایل نشان داده و آثاری چون «نفس عمیق»، «پنج ستاره»، «دربند» و «ساکن طبقه وسط» را تهیه کرده است درباره جزییات بیشتر اکران فیلم «کاکا» توضیحی نداد.

گفتنی است این فیلم پس از اعمال ۴۴ اصلاحیه در نهایت به جشنواره فجر سی و پنجم نرسید و در جشنواره فیلم «سما» رونمایی شد، و حالا در شهریور ۹۹ اکران در سینماها میشود.

نظرات