بیوگرافی و عکس های جدید شمیلا شیرزاد بازیگر افغانی فیلم خورشید

0

بیوگرافی و عکس های جدید شمیلا شیرزاد بازیگر افغانی فیلم خورشید

بیوگرافی و عکس های جدید شمیلا شیرزاد بازیگر افغانی و شغل و سوابق از دست فروشی در مترو و کودک کار تا حضور در جشنواره ونیز ۲۰۲۰ روی فرش قرمز را برای بازی در فیلم خورشید مجید مجیدی را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی شمیلا شیرزاد بازیگر نوظهور افغانی + زندگی شخصی و عکس های جدید

 

بیوگرافی شمیلا شیرزاد

شمیلا شیرزاد متولد ۱۳۸۵ اصالتا افغانستانی مقیم ایران، بازیگر نوظهور سینمای ایران است که با بازی در فیلم خورشید به شهرت رسید. او در حال حاضر دانش آموز است و در مدرسه صبح پویش تحصیل کرده است.

سوابق از کودک کار تا بازیگری

شیرزاد قبل از ورود به بازیگری به عنوان کودک کار در مترو دست فروشی میکرد تا کمک خرج خانواده اش باشد و بعد از معرفی به گروه فیلم سازی خورشید وارد عرصه سینما و بازیگری شد و مسیر زندگیش عوض شد. حالا او در دو جشنواره مهم سینمایی ، جشنواره فجر ایران و جشنواره فیلم ونیز حضور پیدا کرده و پله های موفقیت را تصاعدی طی کرد.

زندگینامه شمیلا شیرزاد بازیگر فیلم خورشید مجید مجیدی

او برای اولین بار در سال ۱۳۹۸، وارد بازیگری شده و جلوی دوربین در فیلم سینمایی «خورشید» به کارگردانی مجید مجیدی رفت و با همین فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت

او و برادرش ابوالفضل از مدرسه «صبح رویش» که مخصوص کودکان کار هستند برای بازی در فیلم خورشید انتخاب شدند و الحق نیز بسیار خوش درخشیدند و بازی خوبی را ارائه داند

او و برادرش ابوالفضل شیرزاد و روح الله زمانی از بازیگران افغانی فیلم خورشید هستند که در هنگام نشست خبری فیلم در جشنواره فجر به هنگام صحبت کردن اشکشان جاری شد.

ورزش راگبی

وی از عضو تیم راگبی صبح پویش است که به همراه این تیم افتخاراتی کسب کرده و مقام اوردند

اینستاگرام شمیلا شیرزاد

shamila_shirzad85

حضور در جشنواره ونیز ۲۰۲۰

مراسم فرش قرمز هفتاد و هفتمین دوره جشنواره فیلم ونیز در شهریور ۹۹ برگزار شد و فیلم سینمایی “خورشید” به کارگردانی مجید مجیدی نیز در آن اکران شد و مجیدی همراه تعدادی از بازیگران و عوامل فیلم چون: جواد عزتی، شمیلا، رامین کوشا و امیر بنان در این مراسم شرکت کرد.

خانواده شمیلا شیرزاد بازیگر نوظهور افغانی

عکس هایی از شمیلا دختر زیبای افغانی با پوشش خاص و با وقار و بسیار زیبایی در رسانه ها منتشر شده که در این بخش مشاهده میکنید
“خورشید” یکی از ۱۸ فیلمی است که در بخش مسابقه بین‌الملل شانس دریافت جایزه شیر طلایی را دارند. این فیلم شنبه برای اولین بار در لیدو برای اهالی رسانه به نمایش درآمد و تا آخر شب پنج نمایش دیگر نیز داشت.

 

عکس های جدید شمیلا شیرزاد

 

عکس های جدید شمیلا شیرزاد در جشنواره ونیز 2020

شمیلا شیرزاد دختر افغانستانی فیلم خورشید کیست + عکس و بیوگرافی

اینستاگرام shamila-shirzad

بازیگران فیلم خورشید

نظرات