بیوگرافی و عکس های جدید کیلیان امباپه فوتبالیست

2

بیوگرافی و زندگینامه کیلیان امباپه و همسرش, قد و وزن کیلین ام‌باپه,سوابق فوتبالی و آمار گلزنی کیلین امباپه بازیکن فرانسوی و تیم ملی فوتبال و مهاجم پاریسن ژرمن را با عکس های جدید شخصی و ورزشی و زندگی خانواده و شخصی و پیج اصلی اینستاگرام وی در مجله حرف تازه مشاهده میکنید

بیوگرافی کیلیان امباپه (کیلین امباپه) فوتبالیست و همسرش + زندگی شخصی و فوتبالی

 

بیوگرافی کیلیان امباپه

کیلین امباپه متولد ۲۰ دسامبر ۱۹۹۸ در پاریس بازیکن فوتبال فرانسه که در پست مهاجم برای باشگاه پاری سن ژرمن و تیم ملی فرانسه توپ میزند و دارای ۱٫۷۸ متر می باشد

خانواده و زندگی شخصی

کیلین ام‌باپه در پاریس فرانسه به دنیا آمد. پدرش ویلفرد ام‌باپه، مربی فوتبال و مدیربرنامهٔ اهل کامرون است و مادرش فائزه لماری بازیکن هندبال پیشین اهل الجزایر است.
برادر کوچکتر وی، اتان ام‌باپه در تیم زیر ۱۲ سال پی‌اس‌جی بازی می‌کند. برادر خواندهٔ او ژیرس کمبو-اکوکو نیز بازیکن فوتبال است

زندگینامه شخصی و فوتبالی امباپه بازیکن پاریسن ژرمن

 

دومین بازیکن گران قیمت فوتبال

وی در سال های اخیر درخشش بسیار خوبی در فوتبال داشته و و دومین بازیکن گران‌قیمت و نیز باارزش‌ترین بازیکن جهان است و استعداد، سرعت و شتاب زیاد، و توانایی بسیار در گلزنی و دریبل‌زنی، از او بازیکنی این چنینی ساخته است

آمار و اطلاعات باشگاهی کیلین ام باپه

باشگاه کنونی وی در سال ۲۰۲۰ پاری سن ژرمن با شمارهٔ پیراهن ۷ است. او در طول سال های فوتبالی در باشگاه‌هایی چون آ.اس. بوندی،موناکو، موناکو بی، تیم ملی فرانسه در رده های زیر ۱۷ سال فرانسه، زیر ۱۹ سال فرانسه و تیم ملی فرانسه بازی کرده است.

همسر کیلیان امباپه کیست

از زندگی شخصی و خصوصی وی اطلاعی در دست نیست

همسر کیلیان امباپه کیست

 

شروع فوتبال

امباپه فوتبال حرفه‌ای را در سال ۲۰۱۵ که تنها ۱۶ سال سن داشت، از باشگاه موناکو در لیگ ۱ فرانسه شروع کرد و با این تیم به قهرمانی در لیگ فرانسه رسید.
او در این فصل جوایز بهترین بازیکن جوان لیگ ۱ فرانسه و پسر طلایی را دریافت کرد.

عملکرد در پاری سن ژرمن

ام باپه بعد از درخشش در موناکو ؛مورد توجه پاری سن ژرمن قرار گرفت و این باشگاه ابتدا او را در فصل ۱۸–۲۰۱۷ به صورت قرضی در اختیار گرفت و سپس با پیشنهاد ۱۸۰ میلیون یورویی امباپه را جذب کرد تا این انتقال بعد از انتقال ۲۲۰ میلیون یورویی نیمار به همین تیم، دومین انتقال گران‌قیمت تاریخ فوتبال شود.

کرونای کیلیان امباپه بازیکن تیم ملی فرانسه

 

جوانترین گزینه دریافت توپ طلا

کیلیان امباپه ر ۱۹ سالگی یکی از نامزدهای دریافت جایزه توپ طلای اروپا در سال ۲۰۱۸ شد و در مراسم اهدای توپ طلا، جایزه کوپا را به عنوان بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال به دست آورد.

کسب جایزه کفش طلا

او سال ۲۰۱۹ برای اولین بار در تاریخ لیگ ۱ فرانسه، همزمان به عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ ۱ و جوانترین بازیکن زیر ۲۱ سال و آقای گل لیگ ۱ شد و به همین دلیل کفش طلای بهترین گلزن را از آن خود کرد.

 

 

بیوگرافی و عکس های جدید کیلیان امباپه فوتبالیست

 

عملکرد در تیم ملی فرانسه

امباپه در سال ۲۰۱۷ به تیم ملی فرانسه دعوت شد و در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به میدان رفت. او یکی از بازیکنان تأثیرگذار در قهرمانی فرانسه در جام جهانی ۲۰۱۸ بود و در مرحلهٔ حذفی یک‌هشتم نهایی مقابل آرژانتین دو بار گلزنی کرد و موجب پیروزی فرانسه شد.

او به دلیل درخشش در این جام به عنوان بهترین بازیکن جوان جام جهانی فوتبال و بعدها هم به عنوان بازیکن سال فوتبال فرانسه را کسب کرد.

پیج اینستاگرام کیلیان امباپه

k.mbappe

کرونای کیلیان امباپه

در خبرها امده امباپه به ویروس کرونا مبتلا شده و باید دوران قرنطینه را پشت سر بگذارد و او که اکنون در اردوی تیم ملی فرانسه برای رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا حضور دارد ،مجبور به ترک آن است و دیدار فردا مقابل کرواسی را هم از دست خواهد داد.

دانلود عکس های کیلیان امپابه

 

اینستاگرام Kylian-Mbappe

2 دیدگاه در “بیوگرافی و عکس های جدید کیلیان امباپه فوتبالیست

  1. Neymar jr گفت:

    🗿از تنها تیمی که تو. کل زندگی ازش بدم میاد رئال هستش

  2. علی طرفدار کیلین امباپه گفت:

    کیلین امباپه بیا تیم فوتبال رلال مادرید من طرفدارت هستم

نظرات