اخراج نواک جوکوویچ از مسابقات تنیس اوپن آمریکا

0

اخراج نواک جوکوویچ از مسابقات تنیس اوپن آمریکا ۲۰۲۰ بعلت حمله به داور + فیلم حمله و زدن داور توسط نواک جوکوویچ مرد اول تنیس جهان را در مجله حرف تازه میبینید.

اخراج نواک جوکوویچ از مسابقات تنیس اوپن آمریکا 2020 بعلت حمله به داور + فیلم

 

فیلم اخراج نواک جوکوویچ از مسابقات تنیس اوپن آمریکا

نواک جوکوویچ تنیسور صربستانی و مرد اول تنیس جهان در مسابقات تنیس اوپن آمریکا ۲۰۲۰ ،داور خط را با توپ زد. در حالی که جوکوویچ اصرار داشت همه چیز اتفاقی بوده است، داوران در نهایت تصمیم به اخراج وی از تورنمنت گرفتند و مرد شماره یک تنیس جهان به خاطر این حرکت از چهارمین گرنداسلم فصل جاری کنار گذاشته شد.

جزئیات حمله نواک چوکوویچ به داور

به گزارش حرف تازه از خبرگزاری تسنیم، چهارمین دور رقابت‌های تنیس اوپن آمریکا در سال ۲۰۲۰ با حادثه‌ای غیرمنتظره همراه بود که منجر به دیسکالیفه (اخراج به دلیل ارتکاب رفتار غیر ورزشی) شدن نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان شد.

 

در این حادثه تنیسور صرب پس از آنکه آخرین امتیاز گیم نهم ست اول را از دست داد، از سر خشم توپی را که در جیبش داشت، درآورد با قدرت تمام با راکت خود به آن ضربه زد. از شانس بد او توپ به صورت سهوی به گلوی یکی از خط‌ نگه‌داران انتهای زمین برخورد کرد و او از شدت ضربه نقش بر زمین شد.

 

تنیس , نواک جوکوویچ , اخراج نواک جوکوویچ

جوکوویچ بلافاصله پس از این حادثه به سمت خط نگه‌دار رفت تا از او دلجویی کند. او سپس بحث و جدلی طولانی با داور وسط (روی تور) داشت که در نهایت منجر به اخراج وی از مسابقه به دلیل رفتارهای غیرورزشی شد.

به این ترتیب جوکوویچ در حالی که در ست اول مسابقه‌اش مقابل پابلو کارنیو بوستا از اسپانیا، با نتیجه ۵ بر ۴ عقب بود، از ادامه مسابقه محروم و حذف شد. جوکوویچ آخرین تنیسور باقیمانده در دور چهارم اوپن آمریکا بود که سابقه قهرمانی در گرنداسلم‌ها را داشت. با حذف او، کارنیو بوستای سید بیستمی راهی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌ها شد.

البته بیشتر کاربران و بینندگان فیلم بر این عقیده هستند که عمدی نبوده و شوت توپ از بد شانسی او بیه داور خورده است که البته نظر داوران و کارشناسان مسابقه مورد توجه است

 

نظرات