مشخصات و علت مرگ دکتر سید محمود نوریان جراح مغز و اعصاب

0

مشخصات و علت مرگ دکتر سید محمود نوریان جراح مغز و اعصاب

دکتر سید محمود نوریان جراح مغز و اعصاب بیمارستان آیت الله کاشانی پس از یک دوره ابتلا به بیماری کرونا درگذشت در ادامه بیوگرافی و عکس ها و سوابق و زندگینامه شخصی و علت فوت و رگذشت پروفسور نوریان را در مجله حرف تازه میخوانید

مشخصات و علت مرگ دکتر سید محمود نوریان جراح مغز و اعصاب بیمارستان کاشانی اصفهان

بیوگرافی دکتر سید محمود نوریان

دکتر سید محمود نوریان، جراح و متخصص مغز و اعصاب و متخصص بیماری های مغز و اعصاب (نورولوژی) ، از پزشکان خوشنام و سرشناس نجف آبادی بود که بر اثر کرونا در روز ۱۴ شهریور ۹۹ درگذشت

سوابق و فعالیت ها

وی جراحی های بی شماری را جهت درمان و بهبود افرادی که با اختلالات و بیماری های مغز و اعصاب و هم چنین ستون فقرات مواجه بوده اند را انجام داده است.

اصلی ترین فعالیت های دکتر نوریان شامل: جراحی تومور مغزی و ضایعات مغزی، تومور نخاعی، دیسک کمر، دیسک گردن، آرتروز، پارگی دیسک، آسیب های نخاعی، تنگی کانال نخاع، شانت گذاری جهت درمان بیماری هیدروسفالی، خونریزی و ضربه ی مغزی، و… می شود.

مطب دکتر نوریان در اصفهان، نجف آباد، خیابان امام خمینی (ره)، مقابل مرکز تصویربرداری شفا واقع شده بود.

درگذشت دکتر سید محمود نوریان

دکتر نوریان جراح مغز و اعصاب امروز پس از تحمل مدتی درد و رنج ناشی از بیماری کرونا در گذشت.
این پزشک نجف آبادی عضو هیات علمی بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بود که در بیمارستان آیت الله کاشانی مشغول و خدمات زیادی به بیماران ارائه کرده است.

در همین رابطه شبکه بهداشت و درمان شهرستان نجف آباد پیام تسلیتی را درباره درگذشت پروفوسور نوریان منتشرکردند:

إِنَّا لِلَّٰهِ وَ إِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ

با نهایت تاسف و تاثر، درگذشت استاد گرانقدر و طبیب فداکار مرحوم مغفور زنده یاد دکتر سید محمود نوریان جراح مغز و اعصاب و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان را به مردم شهرستان نجف آباد؛خانواده محترم و جامعه پزشکی تسلیت عرض می گوییم و از درگاه حق تعالی برای آن عزیز رحمت و غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر بیکران طلب می نمایم.

گرچه مردان خدا در قفس عشق اسیرند و رحلت ایشان، از بند عالم رستن است اما فقدان چنین عزیزانی برای نظام سلامت، جامعه پزشکی و ملک و میهن مصیبتی سترگ است.

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نجف آباد

منابع: رکنا و نجف آباد نیوز

نظرات