ماجرای درگیری فیزیکی بازیکنان استقلال در فرودگاه مشهد با هواداران +فیلم

0

ماجرای درگیری فیزیکی بازیکنان استقلال در فرودگاه مشهد با هواداران +فیلم

ماجرای درگیری فیزیکی بازیکنان استقلال با هواداران مشهدی در فرودگاه مشهد با هواداران + فیلم کتک کاری و فحاشی هواداران و چند بازیکن استقلال و مشت زنی فرشید اسماعیلی و حمله چند بازیکن استقلال و هواداران به هم در ورودی فرودگاه مشهد و علت درگیری را در مجله حرف تازه میخوانید

ماجرای درگیری فیزیکی بازیکنان استقلال در فرودگاه مشهد با هواداران + فیلم از زاویه

بازیکنان استقلال پس از باخت در فینال جام حذفی ۹۹ در لیگ نوزدهم، در فرودگاه مشهد با حواشی زیادی روبرو شدند که این حواشی منجر به کتک کاری و رفتاز زشت و دور از اخلاق ورزشی به درگیری هواداران بینجامد

به گزارش دیدار نیوز: ابتدا مجیدی پیش از ترک فرودگاه، شاگردانش را به خط کرد و با تمام بازیکنانش خدافظی کرد تا به نوعی نشان داد که دیدار با تراکتور، آخرین حضور او بر روی نیمکت آبی پوشان بوده است.اما قسمت اصلی داستان در قسمت خروجی فرودگاه مهرآباد رخ داد.

جایی که تعدادی از هواداران خشمگین استقلال، در انتظار خروج بازیکنان بودند و اعتراضشان را به عملکرد تیم در بازی مقابل تراکتورسازی نشان دهند. درحالیکه بازیکنان استقلال به نوعی سرمربی تیم را اسکورت کرده بودند، فحاشی این افراد به سرمربی واکنش بازیکنان را برانگیخت و چهره‌هایی مثل روزبه چشمی و فرشید اسماعیلی و حسین حسینی تا حد درگیری فیزیکی با این نفرات پیش رفتند.

فیلم کتک کاری هواداران مشهدی با بازیکنان استقلال در فرودگاه مشهد

پس از خروج بازیکنان استقلال از فرودگاه، آنها با تعدادی از هواداران خشمگین استقلالی مواجه شدند که کار به درگیری فیزیکی کشیده شد.

بازیکنان استقلال هنگام خروج کاروان از سالن فرودگاه، عده‌ای از هواداران ناراضی اقدام به فحاشی و توهین علیه بازیکنانٰ، مربیان و خانواده‌ها آن‌ها کردند.
در نتیجه فحاشی به استقلالی‌ها، بازیکنان استقلال و عوامل این تیم با افراد فحاش و معترض درگیر شدند و نزاع دسته‌جمعی بین طرفین شکل گرفت

فیلم کتک کاری بازیکنان استقلال با هواداران در مشهد

🔹بازیکنان استقلال پس از شکست برابر تراکتور در فینال جام حذفی عازم فرودگاه مشهد شدند تا به تهران بازگردند.
🔹برخی هواداران که در فرودگاه حضور داشتند به محض دیدن چند بازیکن استقلال به آنها اعتراض کردند.
🔹اعتراض این عده، واکنش چند بازیکن استقلال را در پی داشت و طرفین در فرودگاه به درگیری فیزیکی پرداختند و به شدت با هم درگیر شدند.
🔹همچنین فرهاد مجیدی در فرودگاه با اعضای تیم خداحافظی کرد./تسنیم

بعد از گذشت دقایقی از این درگیری شدید، نیروی انتظامی خودش را به صحنه رساند و تا حد زیادی به ماجرا خاتمه داد اما باز هم به صورت جسته و گریخته طرفین در حال درگیری و کتک زدن همدیگر بودند.

یکی از این بازیکنانی که در درگیری حضور داشت روزبه چشمی بود که در یک استوری ؛به حواشی کتک کاری و درگیری فیزیکی در دیدار استقلال – تراکتور در ام حذفی واکنش نشان داد.او نوشت:

فیلم درگیری فیزیکی بازیکنان استقلال در فرودگاه مشهد با هواداران

نظرات