قتل محیط‌ بان محمد حسن‌ نژاد توسط خواهرزاده شکارچی اش +جزئیات

0

قتل محیط‌ بان محمد حسن‌ نژاد توسط خواهرزاده شکارچی اش +جزئیات

قتل محیط‌ بان محمد حسن نژاد ۵۰ ساله به نام محمد حسن نژاد توسط خواهرزاده خود با شلیک گلوله و خودکشی قاتل بعد از قتل دایی خود را با عکس و جزئیات خبر در مجله حرف تازه میخوانید

 قتل محیط‌ بان محمد حسن‌ نژاد توسط خواهرزاده شکارچی اش +جزئیات

محمد حسن نژاد محیط بان ۵۰ ساله اهل استان هرمزگان است که سابقه ۲۳ سال خدمت در محیط بانی را داشته و از نیروهای فداکار و خوشنام و زحمتکش هزمرگانی بود که در کارنامه خود کسب دو بار عنوان بهترین محیط بان را ثبت کرده بود و حالا به دست خواهرزاده خود به قتل رسیده است

به گزارش ایسنا: در درگیری مشترک بین محیط‌بانان و نیروی انتظامی با گروهی از شکارچیان غیرمجازدر منطقه ارمک بندر لنگه، محیط‌بان محمد حسن نژاد از مامورین اجرایی اداره کل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان بر اثر اصابت گلوله‌ی مستقیم به سینه، به شهادت رسید.

براساس گزارش های اولیه یکی از عاملین این درگیری دستگیر شده است.
محیط‌بان محمد حسن‌نژاد ۵۰ ساله بود و ۲۳ سال سابقه فعالیت در حفاظت از محیط زیست استان هرمزگان داشت. وی در سال‌های گذشته دو نوبت محیط‌بان نمونه‌ استان انتخاب شده بود و حالا به دست خواهرزاده خود که ظاهرا شکارچی غیرمجاز است به قتل رسیده است.
قاتل محیط‌بان محمد حسن‌نژاد در ارتفاعات بندرلنگه در استان هرمزگان خودکشی کرده و جنازه او همراه دو قبضه سلاح کشف شده است.

 

 قتل محیط‌ بان محمد حسن‌ نژاد توسط خواهرزاده شکارچی اش +جزئیات
فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان کرد: مأموران موفق شدند در همان ساعات اولیه با کار اطلاعاتی و شگرد های پلیسی ، برادرقاتل و مالک سلاح غیرمجاز را دستگیر و مخفیگاه ضارب اصلی را نیز شناسایی کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: قاتل محیط بان با رسیدن مأموران عرصه را برخود تنگ دیده و با شلیک گلوله به زندگی خود پایان می دهد.

سردار جعفری در پایان با اشاره به کشف ۲ قبضه سلاح غیرمجاز از متهم، گفت: در این زمینه یک متهم که مالک سلاح غیرمجاز بوده دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

نظرات