هتاکی مسافر مازندرانی به مردم مازندران توسط مسافر تهرانی

0

هتاکی مسافر مازندرانی اهل تهران باعث حواشی و جنجال شده و در پی اهانت او به مردم شریف مازندران او اکنون در بازداشت به سر می برد و منتظر حکمش از سوی مراجع قضائی می باشد

هتاکی مسافر مازندرانی به مردم مازندران توسط مسافر تهرانی شلوارکی

هتاکی مسافر مازندرانی به مردم مازندران

عامل انتشار کلیپ و هتاکی به مردم مازندران و کلاردشت هم اکنون در اختیار پلیس فتا تهران بزرگ است و پس از طی مراحل قانونی جهت سیرقضایی و محاکمه به نیروی انتظامی و دادستانی شهرستان کلاردشت «محل وقوع جرم» تحویل داده خواهد شد.

در این ویدیو فردی به نام «م.ج» حین مسافرتی که به کلاردشت داشت با اشتراک گذاشتن یک استوری به مردم مازندران و کلاردشت توهین کرد. این شخص با رسانه ای شدن استوریش در سطح وسیع در اینستاگرام بلافاصله کلیپی منتشر کرد و در آن عذرخواهی کرد و این مسئله را ناشی از درگیری خودش با یکی از دوستان شمالیش دانست و ادعا کرد که سهوا و به اشتباه به همه مردم شمال جمع بسته شده و منظورش فقط یک شخص خاص بوده.

هتاکی مسافر مازندرانی به مردم مازندران توسط مسافر تهرانی شلوارکی

 

هتاکی مسافر تهرانی به مردم مازندران

او بعد از دستگیری از مردم عذرخواهی کرد و واژه غلط کردم را به کار برد و گفت منتظر اشد مجازات هستم تا مردم کمی آرام شوند.

گفته می‌شود او اهل تهران بوده و در پایتخت خود را به مقام قضایی معرفی کرده است. در بخشی از اطلاعیه دادستانی ساری در این باره آمده است: «نظر به هتاکی یکی از مسافران به مردم استان مازندران و جریحه‌دار شدن احساس و غیرت عموم مردم مراتب با دستور قضایی به عوامل انتظامی متهم در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شد.
سیدجعفر ساداتی گفت: در پی هتاکی به مردم مازندران توسط فردی در فضای مجازی، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با رصدهای اطلاعاتی صورت گرفته، متهم که اهل تهران و ساکن یکی از ویلاهای تفریحی خود در شهرستان کلاردشت بود، شناسایی شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: متهم که پس از انتشار کلیپ هتاکی در فضای مجازی و واکنش مردم از استان متواری شده بود، خود را به یکی از کلانتری ها در تهران معرفی کرد.

ساداتی در ادامه گفت: این فرد خاطی پس از بازجویی های اولیه در پلیس فتا، با قرار صادره قانونی مناسب از سوی مرجع قضائی روانه زندان شد.

نظرات