خبر با سهام عدالت صاحب خودرو شوید صحت دارد؟

0

خبر با سهام عدالت صاحب خودرو شوید شاید به گوشتان بخورده باشد ، اما آیا با سهام عدالت صاحب خودرو شوید صحت دارد و میتوان از طریق سهام عدالت خودرو خرید؟

خبر با سهام عدالت صاحب خودرو شوید صحت دارد؟

با سهام عدالت صاحب خودرو شوید

چند روز پیش خبر توزیع خودروهای رایگان به خانواده های آسیب پذیر منتشر شد که این خبر تکذیب شد ، اما نماینده ملکان در مجلس این طرح را تشریح کرد و قول داد که آنها می توانند با سهمی از اقدامات عدالت خانواده نیازمند اتومبیل داشته باشند.

به گزارش ایسنا: سید علی موسوی گفت: من به همراه تیم اقتصادی طرحی را برای تهیه خودرو برای خانواده های بی بضاعت بدون خودرو بررسی و تدوین کردیم و قبلاً اعلام کرده ایم که این طرح برای دولت و همچنین خانوارها بار مالی نخواهد داشت.

ما سعی کردیم مکانیزم روشنی طراحی کنیم و استفاده از سهام عدالت را به عنوان مکانیزم تامین مالی پیش بینی کنیم.
ماشین دار شدن با سهام عدالتماشین دار شدن با سهام عدالت

وی گفت: در این طرح با اولویت خانواده های تحت پوشش نهادهای حمایتی ، خانواده های دهک های پایین و آسیب پذیر در اولویت قرار گرفتند.

ما سعی خواهیم کرد این خانواده ها را با بخشی از سهام عدالت از بین ببریم بدون اینکه هزینه زیادی برای آنها داشته باشد. از طرف دیگر ، افزایش سرمایه برای خودروسازان وجود دارد تا بتوانند تولیدات جدید با حجم بالا داشته باشند.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم با این طرح اقشار کم درآمد را راضی کنیم و به آنها نشان دهیم که در کنار آنها هستیم.

در آینده نیز پروژه های مشابهی را ارائه خواهیم داد. در همین راستا ، ما در حال آماده سازی پروژه هایی با یک تیم اقتصادی هستیم و انشاالله طرح رانندگی خانوارهای بدون سرنشین را به کمیسیون صنایع ارائه خواهیم کرد. منبع: ایسنا

اگر این طرح اجرایی شود و پذیرفت شود،کمک بسیار زیادی برای خانواده های کم درامد خواهد بود.

نظرات