ماجرای هتاکی به مردم مازندران و دستگیری فرد هتاک + عکس و فیلم

1

ماجرای هتاکی به مردم مازندران و دستگیری فرد هتاک + عکس و فیلم

ماجرای فیلم هتاکی به مردم مازندران و دستگیری فرد هتاک با عکس و فیلم فرد هتاک و عکس و بیوگرافی وی و پیج اینستاگرامش را در مجله حرف تازه میخوانید

ماجرای هتاکی به مردم مازندران و دستگیری فرد هتاک + عکس و فیلم هتاکی

از روز گذشته یک ویدئو توسط یک م . ج در فضای مجازی که در آن به مردم مازندران توهین می‌کرد منتشر شده است.

در این ویدئو فرد هتاک مردم مازندران واکنش جدی در بین کاربران فضای مجازی در استان مازندران داشته است.

فردی که در فضای مجازی به مردم مازندران و کلاردشت توهین کرده بود شناسایی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران از دستگیری به فرد هتاک به مردم مازندران در فضای مجازی خبر داد.

فرد هتاک به مردم مازندران کیست

پس از بررسی میدانی، متهم شخصی بنام م-ج ساکن استان همجوار شناسایی شد.

محمد کریمی ضمن آرزوی قبولی سوگواری و عزاداری‌ها در شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یارانش از بازداشت فرد هتاک به مردم مازندران خبر داد و اظهار کرد: با دریافت گزارش‌های مبنی بر هتاکی یکی از مسافران به مردم مازندران و جریحه‌دار شدن احساسات و غیرت عموم مردم دستگاه قضایی وارد عمل شد.

فیلم هتاکی به مردم مازندران

 

وی با بیان اینکه با پیگیری دادستانی و عوامل انتظامی، متهم کمتر از ۲۴ ساعت در شناسایی و دستگیر شد، افزود: تحقیقات مقدماتی در حال انجام است.

دادستان عمومی و انقلاب مازندران با اطمینان خاطر به مردم در برخور با فرد هتاک گفت: از شهروندان عزیز تقاضا داریم با توجه به ورود قاطع مراجع قضایی و انتظامی ضمن حفظ وحدت و همبستگی با جلوگیری از واکنش‌های مخلّ نظم عمومی خدمتگزاران خویش را در مراجع قانونی یاری فرمایند.

سرهنگ سیدجعفر ساداتی معاون اجتماعی انتظامی مازندران با اشاره به شناسایی فرد توهین کننده به مازندرانی‌ها در فضای مجازی، اظهار داشت: در پی انتشار کلیپ توهین آمیز به مردم عزیز مازندران از فردی معلوم الحال در فضای مجازی، در ساعت اولیه انتشار این کلیپ، موضوع از لحاظ اهمیت در دستور کار کارآگاهان عملیات ویژه پلیس فتا و پلیس امنیت استان قرار گرفت.

1 دیدگاه در “ماجرای هتاکی به مردم مازندران و دستگیری فرد هتاک + عکس و فیلم

  1. ناشناس گفت:
    2
    1

    خب چرا بیوگرافی این مردک جابری رو کامل اعلام نمیکنن …استان همجوار یعنی کجا …بفرمایین این عتیقه محصول فرهنگ غنی کدوم استان و شهریه تا ما شمالی ها هم از خجالت مردم اونجا درییاییم ….

نظرات