خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال مدار صفر درجه

0

سریال “مدار صفر درجه″، سریال ایرانی به نویسندگی و کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی حسن بشکوفه و عبدالله شهبازی است. این سریال در ژانر رومانتیک-تاریخی و سیاسی در سال ۸۵ ساخته و برای اولین بار در اردیبهشت ۸۶ از شبکه اول سیما منتشر شد. حالا قرار است بار دیگر این سریال در ایام محرم و صفر بر روی آنتن صدا و سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “مدار صفر درجه” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در شهریور را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال مدار صفر درجه

 

خلاصه داستان

سریال “مدار صفر درجه” روایتگر فیلم ماجرای سفر دانشجویی ایرانی به نام حبیب پارسا (شهاب حسینی) به فرانسه- به خاطر تحصیل در رشتهٔ فلسفه در دانشگاه پاریس – را نشان می‌دهد. ماجرا بر بستر جنگ جهانی دوم و شکل گرفتن صهیونیزم و تسلط تدریجی بر فلسطین می‌گذرد که طبیعتاً فضای داستان متأثر از این واقعه مهم تاریخی است.

داستان سریال مدار صفر درجه

در زمان اعزام دانشجویان ایرانی به فرانسه و همچنین تحصیل آن‌ها در دانشگاه پاریس، جنگ جهانی دوم نیز در حال آغاز است. حبیب پارسا در دانشگاه با دختری یهودی به نام سارا استروک (ناتالی متی) آشنا می‌شود که اوایل، در کلاس با یکدیگر به مخالفت می‌پردازند که تدریجاً این مخالفت و سرکشی به عشق و تمایل بین این دو نفر مبدل می‌شود.

بازیگران سریال مدار صفر درجه

ترور یهودیان به دست صهیونیست‌ها در ایران و اروپا و دنبال کردن سرنوشت دانشجویی ایرانی در فرانسه و رابطه عاطفی او با دانشجویی یهودی با سلسله حوادثی به یکدیگر مرتبط می‌شوند…

 

اسامی بازیگران سریال مدار صفر درجه

اسامی بازیگران سریال مدار صفر درجه

 

دیگر عوامل

نویسنده و کارگردان: حسن فتحی، تهیه کننده: حسن بشکوفه و عبدالله شهبازی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی پورصمدی، مدیر تولید: ابراهیم زاهدی‌فر، طراح صحنه: ایرج رامین‌فر، طراح لباس: ایرج رامین‌فر، طراح چهره‌پردازی: مجید اسکندری، عبدالله اسکندری، چهره‌پرداز: بهروز جان‌سپار، تدوین‌گر: بابک رضاخانی، آهنگساز: فردین خلعتبری، صدابردار: مانی هاشمیان، صداگذار: محمد سعیدی، طراحی و ترکیب صدا: مانی هاشمیان.

 

زمان پخش سریال مدار صفر درجه

سریال “صفر درجه” قرار است راس ساعت ۱۷:۰۰ از شبکه یک سیما پخش شود. همچنین تکرار آن در ساعات ۰۲:۰۰ روز بعد به نمایش گذاشته می شود.

نظرات