ماجرای خودکشی اسب شمر در دسته عزاداری روز عاشورا + فیلم کامل

0

فیلمی در فضای مجازی با عنوان خودکشی اسب شمر در روز عاشورا و کوبیدن سرش به زمین در حال دست به دست شدن در فضای مجازی است که توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

ماجرای خودکشی اسب شمر در دسته عزاداری روز عاشورا + فیلم کامل

فیلم خودکشی اسب شمر در دسته عزاداری روز عاشورا

از روز گذشته فیلمی در فضای مجازی با عنوان خودکشی اسب شمر در روز عاشورا و کوبیدن سرش به زمین در حال دست به دست شدن در فضای مجازی است که توجه کاربران را به خود جلب کرده ، اما زمان و مکان و محلی که این اتفاق در آن رخ داده مشخص نیست و اشاره به آن نشده است.

در فیلم زیر که برای شما منتشر کردیم مشاهده میشود که یک اسبی در نقش اسب شمر با شنل قرمز در دسته عزاداری در حال راه رفتن است در حالی که صاحب اسب افشارش را در دست دارد، ناگهان روی زمین می افتد و نقش زمین میشوذ و سرش را بر زمین میکوبد و پاهایش به لرزش می افتد و مشخص نیست که اسب در نهایت میمیرد یا زنده میماند.

این حرکت ناگهانی و اتفادن اسب روی زمین مردم حاضر در صحنه را شوکه میکند و به سمت اسب برای کمک میروند.

درباره وضعیت اسب و مکان و محل و حتی سال رخ دان این فیلم توضیحی داده نشده و گاهی برای جلب توجه کاربران دیبده شده است که فیلم های چند سال گذشته بازنشر شده و در فضای مجازی داغ میشود و حالا نیز یکی از پر سرچ های بخش گوگل شده و تعداد بازدید آن زیاد می باشد و در اپارات نیز این فیلم به اشتراک گذاشته است

اگر درباره زمان و مکان و محل رخ دادن این فیلم اطلاعی دارید با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید تا دیگر کاربران نیز به طور کامل در جریان این اتفاق قرار بگیرند

نظرات