نقش یک پناهنده سوری فیلم جدید گلشیفته فراهانی

1

فیلم جدید گلشیفته فراهانی | نقش یک پناهنده سوری فیلم جدید گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی در جدیدترین بازی خود در سریال Invasion در نقش یک پناهنده سوری بازی میکند که در ادامه معرفی کامل و زمان پخش و جزئیات نقش یک پناهنده سوری سریال گلشیفته فراهانی ,دانلود فیلم پناهنده سوریه گلشیفته فراهانی, سریال و فیلم جدید گلشیفته فراهانی ۲۰۲۱

فیلم جدید گلشیفته فراهانی | نقش یک پناهنده سوری فیلم جدید گلشیفته فراهانی

به گزارش خبرگزاری ددلاین تولید سریال Invasion در شهر منچستر انگلیس کلید خورد و گلشیفته فراهانی بازیگر ایرانی برای اولین بار در یک سریال ایفای نقش خواهد کرد. این سریال به نام «هجوم» (invasion) محصول اپل تی وی هفته گذشته تولیدش را در شهر منچستر انگلستان از سرگرفته.

در لیست بازیگران اعلام شده، نام گلشیفته فراهانی به عنوان سومین بازیگر اصلی این سریال به چشم می‌خورد. این سریال قرار است در چهار قاره فیلمبرداری شود و از بزرگترین پروژه‌های تولیدی +Apple TV خواهد بود و به روایت هجوم موجودات فضایی و درگیری تمامی بشر با آن‌ها می پردازد. گلشیفته فراهانی نقش «انیشا مالک»، از اولین پناهندگان سوری به آمریکا را ایفا خوهد

در این سریال علاوه بر گلشیفته فراهانی، بازیگران دیگری مثل سم نیل («پارک ژوراسیک») و شیولی کاتسونا («ددپول ۲») را هم دارد. این اثر را سایمون کینبرگ (نویسنده آثاری همچون سری فیلم های «اکس من» و «آقا و خانوم اسمیت») و دیوید ویل (خالق سریال «شکارچی ها» با بازی آل پاچینو) نوشته و تهیه خواهند کرد. این سریال روایت هجوم موجودات فضایی به زمین از چندین نقطه دید متفاوت در قاره های مختلف زمین است.

با این توصیفات این سریال احتمالا عظیم ترین سریال تولیدی شرکت اپل باشد که در چهار قاره مختلف دنیا در آمریکا، انگلستان، مراکش و ژاپن فیلمبرداری خواهد شد. بخشی از این سریال در نیویورک و مراکش فیلمبرداری شده بود که همه گیری ویروس کرونا کار تولید را تا هفته پیش متوقف کرده بود.

گلشیفته فراهانی در این سریال نقش انیشا مالک را ایفا می کند، یک پناهجوی سوری که با همسر و بچه هایش در لانگ آیلند زندگی می کنند.

منبع: ستاره ها و بخارمگ

1 دیدگاه در “نقش یک پناهنده سوری فیلم جدید گلشیفته فراهانی

  1. شمسی گفت:

    شرم بر او باد

نظرات