جزئیات احضار و بازداشت کارگردان متجاوز ساناز طاری در روز تولدش

3

جزئیات احضار و بازداشت کارگردان متجاوز ساناز طاری در روز تولدش

جزئیات احضار و بازداشت کارگردان متجاوز ساناز طاری در روز تولدش و کارگردان متجاوز ساناز طاری کیست و جدیدترین اخبار بازداشت کارگردانی که قصد تجاوز به بازیگر سریال شمعدانی و پدر و گشت ارشاد را داشت با اسم و بیوگرافی در مجله حرف تازه میخوانید

کارگردان متجاوز ساناز طاری | جزئیات بازداشت کارگردان متجاوز ساناز طاری با اسم و بیوگرافی

جزئیات بازداشت کارگردان متجاوز ساناز طاری با اسم و بیوگرافی

به تازگی ساناز طاری با انتشار ویدئویی در پیج اینستاگرامش اعلام کرد کارگردانی که قصد تجاوز به او را داشته، بازداشت شده و احضار شده است.

او خطاب به فالورهایش که این روزها بعد از کشف حجاب و رسانه ای کردن ماجرای تجاوز یک کارگردان بیشتر شده گفت: خدا جای حق نشسته و مرسی از همجنسام که با من هم دردی کردن و حالا میخام که ساکت نباشند و سکوت نکنند، اینکه خیلیا پرسیدند چرا اسم نبردم باید بگم که از نظر قانونی نمیتونستم اسم کسی رو ببرم، اما خیلی شرمنده م از این آقای کارگردانی که امشب شب تولدشه و فردا روز تولدش باید بره بازخواست بشه و خدا جای حق نشسته….

 

 

اسم و بیوگرافی کارگردانی که قصد تجاوز به ساناز طاری را داشت

او در مصاحبه اش اعلام کرد به دلایل قانونی نمیتوانم نام وی را فاش کنم

ساناز طاری بازیگر جوان تئاتر، تلویزیون و سینما متولد ۱۵ اردیبهشت ۱۳۷۳ و زاده تهران است.

ساناز طاری دبیرستان را در هنرستان سوره به تحصیل پرداخته و در کنار بازیگری دانشجوی رشته بازیگری در مقطع کارشناسی ارشد در دانشکده هنر و معماری نیز بوده است. وی در پیج اینستاگرامش ۱۳۹ هزار فالوور دارد.

ساناز طاری از ۶ سالگی با بازی در سریال «آژانس دوستی» فعالیت‌های هنری خود را آغاز کرد و در فیلم «رها» به کارگردانی شاهین باباپور و سریال «چموش و خموش» بازی کرده است.

ساناز طاری بازیگر سریال «پدر» و «شمعدونی» و فیلم «گشت ارشاد۲» چندی قبل عکس بدون حجابش را منتشر کرد و بعد از چند روز در گفتگویی اظهار کرد که روز آخر بستن قرارداد کاری وقتی برگه قرارداد را دستش دادند فرد مورد نظر علنا خواست او را خفت کند و فقط خدا را شکر کرد که توانست در آن لحظه پیشنهاد شیطانی تهیه‌کننده و کارگردان، قدرتی پیدا کند که از آنجا فرار کند.

 

3 دیدگاه در “جزئیات احضار و بازداشت کارگردان متجاوز ساناز طاری در روز تولدش

  1. این منم گفت:
    1
    4

    کشف حجاب کردی به بهانه روشنفکری) گرفتن ….دادن… میخواستی به قانون خدا پایبند باشی که میگه حجاب واجبه. خلوت کردن زن با مرد حرام و زن نباید حرفها و رفتارش جلف باشه.حقته بدبخت شده باشی. حق اون گرد هم هست که به جرم بی شرفی گحاکمه بسه. جفتتون گناهکارید

  2. ایران گفت:

    بابا یه مرد اگه تو جمع این اهالی باشه درست میشه
    کثافت کاری ها بیشتر به جنس مرد این اهالی معترف به تجاوز مربوط میشه هرچند زنانشون هم باید خودنمایی های هوس آلود رو جمع کنند.

  3. رها گفت:
    4
    2

    بدبخت‌ها یی به اسم سلبرتی به طور مدام
    در حال قربانی شدن هستند و ظاهرا. آن قدر بی در و بیکرن که همه به بدن آنها طمع می کنند
    بابا یک مقدار خودتون را جمع و جور کنید و این فضای منجلاب را ببندید ،

نظرات