فیلم مصاحبه و افشاگری ساناز طاری درباره پیشنهاد غیر اخلاقی یک کارگردان

1

فیلم مصاحبه و افشاگری ساناز طاری درباره پیشنهاد غیر اخلاقی یک کارگردان

تی وی پلاس مصاحبه ای از افشاگری ساناز طاری بازیگر پخش کرده که نشان میدهد او با گریه از خفت کردن و پیشنهاد غیر اخلاقی یک تهیه کننده و کارگردان هنگام عقد قرارداد حرف میزند.

فیلم مصاحبه و افشاگری ساناز طاری درباره پیشنهاد غیر اخلاقی یک کارگردان

تی وی پلاس در پیج اینستاگرامش نوشت: گریه های بی امان دختر بازیگری که از دستِ پیشنهادهای غیراخلاقی به ستوه آمد

هفته گذشته بود که ساناز طاری بازیگر سریال پدر با انتشار عکسی بی حجاب خبرساز شد. حالا او در گفتگو با تی وی پلاس دلایلش برای این اقدام عجیب را بازگو می کند.

ماجرای پیشنهاد غیر اخلاقی یک کارگردان به ساناز طاری بازیگر

بازیگر صداوسیما که تصویر بدون حجابش را به‌همراه پیغام خداحافظی از بازیگری منتشر کرده بود، ادعا کرد که این تصمیم را بعد از «خفت شدن» از سوی یک تهیه‌کننده و کارگردان گرفته است.

او تعبیر «خفت شدن» را که مجری برای شرح ماجرا به‌کار برده بود، تایید کرد. ساناز طاری بازیگر سریال پدر، در ادامه به تی وی پلاس گفته که خدا به‌او این قدرت را داده تا هنگام امضای این قرارداد، از چنگ این فرد فرار کند. اما پس از انتشار تصویر بدون حجابش، همین طور در اتوبان راه می‌رفته است و فکر نمی‌کرده این قدر کارش پرسروصدا بشود. قرص خورده و خوابیده و وقتی بیدار شده با انبوهی میس‌کال مواجه شده: «مگر قبلن برای‌تان مهم بودم که حالا شدم»؟

وی مدعی شد فردی که تهیه کننده و کارگردان یکی از پروژه های کاری او بود به وی پیشنهاد غیر اخلاقی داد و او همیشه ساکت ماند چون نمی خواست پدرش که درواقع او ناموس پدرش بود موضوع را بفهمد اما روزی با خود تصمیم گرفت که حقایق را فاش کند.

فیلم مصاحبه و ماجرای پیشنهاد غیر اخلاقی یک کارگردان به ساناز طاری بازیگر

 

مصاحبه و افشاگری ساناز طاری بازیگر با تی وی پلاس

این بازیگر در گفتگویی اظهار کرد که روز آخر بستن قرارداد کاری وقتی برگه قرارداد را دستش دادند فرد مورد نظر علنا خواست او را خفت کند و فقط خدا را شکر کرد که توانست در آن لحظه پیشنهاد شیطانی تهیه کننده و کارگردان ، قدرتی پیدا کند که از آنجا فرار کند.

حتی از شدت ترس حتی کیفش را در محل جا گذاشت و مدام از پشت سر توهین های این مرد شیطان صفت را نسبت به خودش می شنید.

عکس پدر ساناز طاری

عکس پدر ساناز طاری

او در پاسخ به این سوال که چرا زودتر موضوع را رسانه ای نکرد؟ گفت : از همکارانم به من زنگ زدند و گفتند که این مرد همسرش باردار است و این ماجرا را رسانه ای نکن ؛ خانمش گناه دارد. من هم به خاطر همسرش که باردار بود و به خاطر پدرم این ماجرای تلخ را در خفا نگه داشتم اما بعد با خودم گفتم که از چه کسی باید بترسم؟ من که کاری نکردم و ضمنا می خواهم دیگر بازی نکنم. حتی مدتی از ایران رفتم و در رشته های دیگر کار را امتحان کردم اما نتوانستم ادامه دهم و دوباره به وطن بازگشتم.

ساناز طاری با بغض صحبت هایش را ادامه داد و اظهار کرد که می خواهد به قدری استعدادهایش را پرورش دهد که کسی برای ظاهرش او را در شغلی نخواهد و مهارت هایش موجب استخدامش سود. او حتی تمام سال پیش را به گذراندن کلاس های مختلف طی کرد.

فیلم مصاحبه و افشاگری ساناز طاری درباره پیشنهاد غیر اخلاقی یک کارگردان

اسامی فیلم ها و سریال هایی که ساناز طاری کار کرده

وی در سریال های پدر و شمعدونی و فیلم سینمایی گشت ۲ ،سریال آژانس دوستی  فیلم «رها» به کارگردانی شاهین باباپور و سریال «چموش و خموش» و نمایش های «اضافه حقوق، به کارگردانی امین عظیمی»، «سه خواهر، به کارگردانی مزتضی اسماعیل کاشی» و «مگافولیا، به کارگردانی میلاد حسینی» از جمله نقش آفرینی های او در مدیوم تئاتر است.

منابع: تی وی پلاس ، نشان انلاین

1 دیدگاه در “فیلم مصاحبه و افشاگری ساناز طاری درباره پیشنهاد غیر اخلاقی یک کارگردان

  1. تاکسی اینترنتی گفت:

    عالی

نظرات