ماجرای خودکشی دختر و پسر شهرستانی در هتل اسپیناس با اسلحه

1

ماجرای خودکشی دختر و پسر شهرستانی در هتل اسپیناس با اسلحه

حادثه خودکشی در هتل اسپیناس پلاس تهران و ماجرا و جزئیات جدید و افشای علت خودکشی دختر ۲۶ ساله و پسر جوان عاشق پیشه ۲۹ ساله شهرستانی روز سه شنبه ۴ شهریور ۹۹ در طبقه ششم هتل لاکچری تهران با اسلحه و قتل دختر توسط پسر عاشق و خودکشی بعد از قتل را در مجله حرف تازه میخوانید

خودکشی در هتل اسپیناس | عکس و فیلم خودکشی دختر و پسر شهرستانی در هتل اسپیناس با اسلحه

به گزارش حرف تازه از رکنا: دختر و پسر عاشق پیشه پس از سفر به تهران در طبقه ششم هتل اسپیناس پالاس تهران دست به خودکشی زدند. آنها با شلیک گلوله به زندگی خود پایان دادند و پیش از مرگ با دست‌نوشته‌ای راز این اقدام تلخ خود را فاش کردند.

عصر روز سه‌شنبه ۴ شهریور به ماموران پلیس خبر مرگی مشکوک در هتل اسپیناس پالاس تهران رسید. بلافاصله ماموران پلیس موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با حضور در این هتل لوکس به تحقیق در این باره پرداختند.

جزئیات حادثه قتل و خودکشی در هتل اسپیناس پالاس تهران

حادثه قتل و خودکشی در هتل اسپیناس

ماموران در ابتدا با اجساد دختر و پسری جوان روبه‌رو شدند که با شلیک گلوله به سرشان جان باخته بودند. هنوز مشخص نبود که چه حادثه‌ای رخ داده تا اینکه در همان اتاق دست‌ نوشته‌ای پیدا شد که نشان می‌داد این دختر و پسر خودشان به استقبال مرگ رفته‌اند. آنها در این دست‌نوشته از عشق زیاد به یکدیگر گفته بودند و اینکه به خاطر این عشق دست به چنین اقدامی زده‌اند.

علت خودکشی دختر و پسر در هتل spinas لاکچری تهران

در تحقیقات تیم جنایی مشخص شد که دختر ۲۶ ساله یک روز قبل یعنی روز دوشنبه از شهرستان به تهران آمده بود در یکی از اتاق های این هتل مستقر شد. در ادامه، روز بعد پسر ۲۹ ساله به صورت پنهانی وارد اتاق شده و ابتدا با شلیک گلوله به دختر جوان او را کشته و بعد هم خودش را تسلیم مرگ کرده است.

در ادامه اجساد زن و مرد جوان به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات برای کشف ابعاد پنهان این حادثه ادامه دارد . / منبع رکنا

 

1 دیدگاه در “ماجرای خودکشی دختر و پسر شهرستانی در هتل اسپیناس با اسلحه

  1. طراحی اپلیکیشن در اصفهان گفت:

    بسیار جالب بود

نظرات