ماجرای خودکشی پسر کنکوری به دلیل نارضایتی از نتیجه کنکور + عکس

0

ماجرای خودکشی پسر کنکوری به دلیل نارضایتی از نتیجه کنکور + عکس

خودکشی پسر کنکوری تهرانی ،کنکور سراسری ۹۹ با حواشی و وقایع تلخ زیادی همراه بود که خودکشی یکی از داوطلبان آزمون سراسری در روز پنجشنبه ۳۰ مرداد ۹۹، داستان تلخ پرونده کنکور ۹۹ را وارد فاز جدیدی کرده است.

ماجرای خودکشی پسر کنکوری به دلیل نارضایتی از نتیجه کنکور + عکس

به گزارش روزنامه ایران: یک پسر ۱۹ ساله که در کنکور گروه ریاضی و فنی در روز پنجشنبه ۳۰ مرداد ۹۹ برگزار شده بود شرکت کرد و پس از برگزاری آزمون، تصمیم گرفت به زندگی خود در سن ۱۹ سالگی پایان دهد.

این شهروند تهران، با آنکه معادل دیپلم وی ۱۹.۵ اعلام شده است و دانش آموز ممتاز یکی از مدارس پایتخت محسوب می شود، خود را از پشت بام ساختمانی ۴ طبقه به پایین انداخت و درگذشت.

این یکی از خودکشی های داوطلبان ناکام آزمون سراسری در چند دهه اخیر است
قاضی ساسان غلامی، کشیک جنایی استان تهران خبر از مرگ این داوطلب ممتاز خودکشی کرده کنکور سراسری در ساعت ۱۸ روز ۵شنبه ۳۰ مرداد ۹۹ در یکی از مناطق تهران داد.
گفته شده که این پسر، ۱۲ ماه خود را در خانه حبس کرد به امید آنکه در کنکور ریاضی، نتیجه دلخواه بدست اورد.

این پسر ۱۹ ساله در روز کنکور، نتوانسته به سوالات به خوبی پاسخ دهد و پس از برگزاری آزمون، به خانه می آید و با همراه وسایل خود از جمله مداد و پاک کن، به پشت بام می رود و تصمیم هولناکش را عملی می کند و خودش را از پشت بام به پایین پرت میکند
جنازه این دانش اموز ممتاز تهرانی و یکی از داوطلبان کنکور ریاضی، به پزشکی قانونی تهران منتقل شده است.

علت خودکشی پسر ۱۹ ساله نخبه

قاضی کشیک جنایی پایتخت گفت: پسر ۱۹ ساله که همه تلاش خود را کرده بود در کنکور ریاضی موفق شود، وقتی آزمون را خراب کرد تصمیم به خودکشی گرفت.

ساسان غلامی افزود: با حضور تیم تحقیق در محل حادثه معلوم شد پسری ۱۹ ساله خودش را از پشت بام ساختمانی چهارطبقه به پایین انداخته و جان باخته است.

وی ادامه داد: در بررسی‌ها مشخص شد که وی دانش‌آموزی ممتاز و معدل دیپلمش ۱۹ و نیم بوده است و یک سالی بود که خودش را در خانه حبس کرده و درس می‌خواند تا در رشته دلخواهش قبول شود، اما ظاهراً در کنکور موفق نبوده و نتوانسته بود آنطور که باید به سوالات پاسخ بدهد.

نظرات