اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال پریدخت به همراه نقش ها +عکس ها و داستان کامل

0

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال پریدخت با نقش ها +عکس ها و داستان کامل

سریال پریدخت (paridokht) محصول سال ۱۳۸۶ به کارگردانی سامان مقدم از دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ هر شب ساعت ۲۱ از شبکه دو سیما به مناسبت ایام ماه صفر پخش میشود، به همین مناسبت با بیوگرافی و عکس های بازیگران سریال پریدخت با بیوگرافی نقش ها و داستان کامل سریال پریدخت و تعداد قسمت ها و عوامل آن و تیتراژ سریال پریدخت و قسمت آخر آن در مجله اینترنتی حرف تازه آشنا شوید

مجموعه تلویزیونی عاشقانه پریدخت را از دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ در ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما از شنبه تا چهارشنبه تماشا کنید.

بیوگرافی بازیگران سریال پریدخت با عکس و داستان

سریال “پریدخت″، سریال ایرانی به کارگردانی سامان مقدم و تهیه کنندگی رامین عباسی زاده است. این سریال در ژانر تاریخی-مذهبی در سال ۸۶ ساخته و برای اولین بار در محرم همان سال از شبکه دوم سیما منتشر شد.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال پریدخت

خلاصه داستان سریال پریدخت

پریدخت داستان زندگی دختری (لیلا حاتمی) به همین نام است، که دختر یکی از تاجران سرشناس شهر است و دو خواستگار دارد،نادر (علی مصفا) پسر خان شهر که پس از مرگ پدر قدرت را به دست میگیرد،و نصرت (کامبیز دیرباز).داستان سریال از سال ۱۳۱۴ و در جریان واقعه مسجد گوهرشاد شروع می‌شود،در مقطعی از سال ۱۳۲۰ جریان پیدا می‌کند و در سال ۱۳۳۴ ادامه می‌یابد.

داستان سریال پریدخت

قصه سریال در یک مقطع بیست ساله روی می‌دهد. از سال ۱۳۱۴ و در جریان واقعه مسجد گوهرشاد شروع می‌شود و در سال ۱۳۲۰ جریان پیدا می‌کند و تا سال ۱۳۳۴ ادامه می‌یابد. در مجموع، زندگی پریدخت در سه مقطع تاریخی به تصویر کشیده می‌شود.‌ بخشی از داستان پریدخت در دهه اول محرم اتفاق می افتد و بدین شکل قصه به مفاهیم عاشورایی گره می خورد.

 

اسامی بازیگران سریال پریدخت

امیر آتشانی
مرتضی زارع
رزا آرایش
محمد کرمانی نسب
امیرمهدی کیا
محمد حاج حسینی
سید محمد تقی رفقی
سیامک گل سرخ
داود مقدادی
محسن درویش زاده
سیدحسین میرزاده
عباس مرادی
شیرین حصارکی
ابراهیم سعیدیان
محمد حسین مراد
سعیده صادقی کیا
تقی شریفی
ابوالقاسم رضایی
مرشد امیر اصفهانی
محسن مسعودی
حمیدرضا ابراهیمی فرد
شایان خوشنود
سحر زودفکر
حسین حداد

بازیگران خردسال:

ملیکا ناظری
محمد علی شاکریان

اسامی بازیگران سریال پریدخت

دیگر عوامل

کارگردان: سامان مقدم، نویسنده: احمد رفیع زاده، دستیار اول کارگردان: حسین خضوعی، مدیر صحنه: امیرحسین حداد، مدیر تدارکات: سهراب دادگستر، دستیار اول تصویربردار: افشین گودرزی، عکاس: جلال حمیدی، منشی صحنه: فرناز جمشیدی مقدم، دستیار دوم کارگردان: علی نظری، تیتراژ: ساسان توکلی فارسانی، طراح چهره پردازی: مهری شیرازی، طراحان صحنه و لباس: فرامرز بادرامپور، محمد گنجعلی، برنامه ریز: سیدمحسن اورنگ، مدیر تولید: پیمان جعفری، طراحی و ترکیب صدا: محمدرضا یوسفی، صدابردار: رضا کشاورز، موسیقی: آریا عظیمی نژاد، تدوین: رضا بهارانگیز، مدیر تصویربرداری: مرتضی غفوری.

زمان پخش سریال پریدخت

مجموعه تلویزیونی تاریخی «پریدخت» از روز دوشنبه (۷ شهریور ۱۴۰۱)، جایگزین سریال وفا در شبکه دو خواهد شد.

پریدخت از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه ۲ پخش میشه و روزهای پنجشنبه خلاصه قسمت را می توانید ببینید

نظرات