عکسها و بیوگرافی سونیا سنجری بازیگر

0

عکسها و بیوگرافی سونیا سنجری بازیگر

سونیا سنجری از بازیگران جوان و خوش آتیه سینما , تلویزیون و تئاتر در ایران است. جدیدترین سریالی که سونیا سنجری در آن به ایفای نقش پرداخته است.

سونیا سنجری

بیوگرافی سونیا سنجری

سونیا سنـجری در شیراز بدنیا آمد است. سونیا، دانش‌آموخته رشته بازیگری در مقطع کارشناسی از دانشکده هنرهای زیبای تهران است و فعالیت در حوزه هنر را اواسط دهه هشتاد آغاز کرده است.

همسر سونیا سنجری

وی با کریم لک‌زاده که (کارگردان) سینما است و تاکنون در عرصه‌های تیاتر و سینما به نقش‌آفرینی پرداخته است ازدواج کرد است.

سونیا سنجری

شروع فعالیت سونیا سنجری

سونیا سنـجری فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد است . وی با ایفای نقش در فیلم روتوش تاکنون سه جایزه دیگر از جمله بهترین بازیگر زن جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان (کومش)، بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم کوتاه تهران و بهترین بازیگر جوایز سالانه لیسبون (پرتغال) را برای هنرنمایی در فیلم کوتاه «روتوش» به کارگردانی کاوه مظاهری دریافت کرده است.

آثار سونیا سنجری

سریال ۸۷ متر
گهی فروش (اکران نشده)
دومینو (فیلم ) (۱۳۹۶)
برای فروش (۱۳۹۶)
سایه فیل (۱۳۹۶)
پات (فیلم) (۱۳۹۵)
کله سرخ (فیلم ۱۳۹۵)
دختری در میان اتاق (فیلم کوتاه) (۱۳۹۵)
مرا رها نکن (۱۳۹۵)
روتوش (۱۳۹۵)
قیچی (۱۳۹۴)

عکسهای سونیا سنجری

سونیا سنجری

سونیا سنجری

سونیا سنجری

سونیا سنجری

سونیا سنجری

سونیا سنجری

سونیا سنجری

سونیا سنجری

سریال ۸۷ متر

داستان «۸۷ متر» به اختلاف و درگیری ۲ خانواده خلیلی و پوردورانی بر سر مالکیت منزل برمی گردد. علیرضا پوردورانی به همراه همسر، ۲ دختر و پسرش، خانه‌ای را از یک فروشنده به نام فرج ناصری خریداری می‌کنند، اما روز اسباب کشی متوجه می‌شوند که خانه به فرد دیگری به نام محسن خلیلی فروخته شده است.

فیلم روتوش

روتوش فیلمی به کارگردانی و نویسندگی کاوه مظاهری، محصول سال ۱۳۹۵ (۲۰۱۷) است که به تهیه کنندگی مشترک کاوه مظاهری و انجمن سینمای جوانان ایران ساخته شد. این فیلم یکی از موفق‌ترین فیلم‌های کوتاه ایرانی است که موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم کوتاه از جشن خانه سینما و جشنواره فیلم فجر و بهترین فیلم جشنواره‌های بین‌المللی متعددی مانند ترایبکا، کراکوف، پالم اسپرینگز و تراورس سیتی شد. روتوش در عرض سه ماه، به خاطر کسب جایزه از سه جشنواره مورد تأیید آکادمی اسکار، سه بار متوالی برای شرکت در رقابت جایزه آکادمی اسکار ۲۰۱۸ معرفی شد که در نوع خودش یک رکورد در تاریخ سینمای ایران است.

نظرات