مبل چستر چیست | انواع مبلمان چستر فیلد , تصاویر مدلها و تنوع رنگی

0

مبل چستر چیست | انواع مبلمان چستر فیلد , تصاویر مدلها و تنوع رنگی

مبل چستر چیست و چه شکلی است و انواع مبلمان چستر فیلد و تصاویر مدلها و تنوع رنگی مدل های جدید چسترفیلد و قیمت مبل چستر و شیک ترین مدل های طرح ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ را همراه با همدلهای شیک ۲۰۲۰ – ۹۹ اروپایی و ایرانی را در مجله حرفل تازه مشاهده کنید

مبل چستر چیست | انواع مبلمان چستر فیلد , تصاویر مدلها و تنوع رنگی 00 - 2021

مبل چستر چه نوع مبلمانی است

مبل چسترفیلد یکی از شناخته شده‌ترین انواع مبلمان در جهان است و با توجه به شکل و ظاهر خاص و کلاسیک خود حس و حال زندگی در قرن هجدهم را به صاحبانشان می‌دهد. این سبک مبلمان با داشتن چرم‌های لوکس، دکمه‌های عمیق و لمسه کاری شده، پشتی کوتاه و دسته‌های بلند، از مغازه‌های لوکس و خانه‌های باشکوه امپراطوری قدیمی انگلیس متولد شده است و در هر گوشه دنیا به یک کالای بسیار مورد علاقه برای صاحبان خانه تبدیل شده است.

انواع مبلمان چستر فیلد با تصاویر مدلها و تنوع رنگی 1400

انواع مبلمان چستر فیلد , تصاویر مدلها و تنوع رنگی ۰۰ – ۲۰۲۱

یکی از ویژگی‌های مبل چستر تولید آن در ابعاد و اندازه‌های مختلف است که اگر خانه شما متراژ پایینی دارد می‌توانید مبل چستر با سایز کوچکتر و دسته‌های ظریف‌تر را انتخاب کنید و اگر محیطی که قرار است مبلمان را در آنجا قرار دهید متراژ بالایی دارد، می‌توانید مبل چستر با سایز بزرگتر و دسته‌های ضخیم‌تر را انتخاب کنید.

جدیدترین مدل های مبل چستر کلاسیک و راحتی

اگر در خانه خود از مبل چستر فیلد سنگین و سنتی استفاده کرده‌اید، می‌توانید از یک سری مبل‌ها و وسایل تزیینی که مدرن هستند نیز استفاده کنید

یکی از بارزترین ویژگی‌های مبل‌های چستر فیلد راحتی آن‌هاست، ولی بعضی اوقات در این سبک مبل از قطعاتی استفاده می‌شود که فقط جنبه زیبایی دارند و نه تنها باعث راحتی بیشتر نمی‌شوند بلکه راحتی را از افراد سلب می‌کنند و برای نشستن طولانی مدت مناسب نیستند.

سعی کنید در اطراف مبلمان چستر کلاسیک از چیدمان و لوازم با اندازه خیلی بزرگ استفاده ننمایید زیرا از جذابیت این مبلمان به شدت می کاهد. اگر چیدمان اطراف مبلمان چستر ظرافت و لاکچری بودن هماهنگ شود بی شک به عنوان نقطه کانونی فضا خواهد بود.

جدیدترین مدل های مبل چستر 99

ست مبلمان چستر فیلد

کلاسیک‌ترین نوع روکش برای یک مبلهای چسترفیلد چرم واقعی است، استفاده از چرم طبیعی ظاهری اصیل و کلاسیک را سبب می‌شود به طوری که حس و حال زندگی در خانه‌های لوکس انگلستان در قرن هجدهم را به شما می‌بخشد، از روکش چرم مصنوعی و همچنین پارچه‌های مخمل و کتان هم استفاده می‌کنند که زیبایی خیره کننده‌ای به آن‌ها می‌بخشد.

مدل دکوراسیون با مبل چسترفیلد

راهنمای خرید مبل چسترفیلد

اگر می‌خواهید مبل اصلی از فرعی را تشخیص دهید باید بگوییم که یکی از راه‌های این تشخیص قیمت مبلمان است که اگر قیمت پیشنهادی یک قیمت ارزان و پایین باشد یعنی موادی که در ساخت آن استفاده شده کیفیت لازم را نداشته و شما نمی‌توانید انتظار کیفیت مطلوب در حد مبل‌های چستر فیلد اصل که از آن برای شما صحبت کردیم را داشته باشید.
راه بعدی برای تشخیص کیفیت دقت به جزئیات است، مثلا مواد به کار رفته در آن زمخت و بی‌کیفیت نباشند، و همچنین پارچه و کیفیت دوخت آن بد شکل است. از دیگر ویژگی‌های نوع بی‌کیفیت استفاده از چوب‌های مخلوط و بی‌کیفیت به جای چوب فصلی است. و دیگر اینکه سعی کنید قبل از انتخاب پارچه برای طرح کلاسیک یا مبل ترک رنگ پرده، کف پوش و دیوار را مدنظر قرار دهید، چون ناهماهنگی بین این اعضای خانه از زیبایی این نقطه کانونی خواهد کاست.

اگر منزلتان از متراژ کافی برخوردار باشد میتوانید از مبلمان کلاسیک و پرمنبت در کنار این مبلمان استفاده کنید و زیبایی دو چندان به دکوراسیون منزل بدهید.

راهنمای خرید مبل چسترفیلد

نحوه تمیز کردن مبلمان چسترفیلد

اما درباره تمیز کردن لکه های چسترهای کلاسیک، چرم را پیشنهاد می کنیم. لکه های چرم به راحتی و با روش های خانگی زدوده می شوند و با یک دستمال نم همچنان براقیت و زیبایی خود را حفظ می کنند. برای پاک لکه های چرم پارچه باید از تینر و دیگر مواد استفاده کرد

 

ست مبلمان چستر فیلد

مدل جدید کاناپه چستر در دکوراسیون مدرن ۲۰۲۱

مدل کاناپه چستر در دکوراسیون مدرن

مبلهای چستر کلاسیک خوش رنگ و جذاب ۹۹

مبلهای چستر کلاسیک خوش رنگ و جذاب 99

مدل مبل کلاسیک به سبک چستر

مدل مبل کلاسیک به سبک چستر 2020

مدل جدید مبل راحتی چستر شیک و جدید

انواع مبلمان چستر فیلد , تصاویر مدلها و تنوع رنگی 00 - 2021

تصاویر مدلها و تنوع رنگی 00 - 2021

مبلمان جدید چستر طرح اروپایی و ترک

مدل جدید دکوراسیون با مبلمان چسترفیلد

مدل دکوراسیون با چسترفیلد کلاسیک

مدل دکوراسیون با مبلمان چسترفیلد ترک

مدل دکوراسیون با مبلمان چسترفیلد سلطنتی

مدل دکوراسیون با مبلمان چسترفیلد طرح ایرانی

 

نظرات