اسامی بازیگران و خلاصه داستان فیلم آخرین سیاره

0

اسامی بازیگران و خلاصه داستان فیلم آخرین سیاره

فیلم آخرین سیاره the-last-planet محصول سال ۲۰۲۰ فیلمی خارجی به کارگردانی ترنس مالیک است که نام لیلا حاتمی در فهرست بازیگران اصلی این فیلم در نقش مریم مجدلیه قرار دارد. به همین بهانه به معرفی کامل بازیگران و عوامل و خلاصه داستان و زمان اکران آن ر مجله حرف تازه میپردازیم.

بیوگرافی بازیگران و خلاصه داستان فیلم آخرین سیاره با حضور لیلا حاتمی

لیلا حاتمی در نقش مریم مجدلیه در فیلم آخرین سیاره

آژانس بازیگری Adequat که لیلا حاتمی را در عرصه‌ی جهانی نمایندگی می‌کند، در صفحه‌ی اینترنتی خود، نام فیلم تازه‌ی مالیک را در رزومه‌ی حاتمی به‌عنوان تازه‌ترین کار این بازیگر بین‌المللی سینمای ایران قرار داده است تا حضور حاتمی در این اثر قطعی باشد. در سایت آیجنت حاتمی، به نقشی که او در «آخرین سیاره» بازی می‌کند اشاره نشده اما شنیده‌های خبرنگار ما از ایفای نقش مریم مجدلیه در این فیلم حکایت دارد.

آخرین ستاره‌هایی که آن‌ها را در نقش مریم مجدلیه به یاد می‌آوریم مونیکا بلوچی در فیلم «مصائب مسیح» مل گیبسون و رونی مارا در فیلم «مریم مجدلیه» ساخته‌ی گرث دیویس هستند.

لیلا حاتمی بازیگر نقش مریم مجدلیه در فیلم آخرین سیاره

خلاصه داستان فیلم آخرین سیاره

«آخرین سیاره» تازه‌ترین فیلم ترنس مالیک در منطقه‌ی آنتسیو در ایتالیا فیلم‌برداری شده و فرازهایی از «زندگی مسیح» را به شکل مثل‌ها و داستان‌های انجیل نشان می‌دهد. بخشی از فیلم هم در صحرای اردن فیلم‌برداری شده است.

اسامی بازیگران فیلم آخرین سیاره

در این فیلم بازیگرانی مانند :

ماتیاس خونارتس در نقش پطرس قدیس
گیزا رورینگ (در نقش مسیح)
مارک رایلنس (در نقش شیطان)
لیلا حاتمی در نقش مریم مجدلیه
بن کینگزلی، جوزف فاینس، ایدن ترنر، داگلاس بوث، توفیق برهوم، مارتین مک‌کن، اوری ففر، شادی مرعی، مکرم خوری، امیلیو دی مارچی، بیورن ثورس، آلفونسو پستیلیونه، نومان اکار، لورنزو جویلی حضور دارند.

بیوگرافی ترنس مالیک کارگردان

ترنس مالیک متولد ۱۹۴۳ در اتاوا، ایلینوی ایالات متحده آمریکا سینماگری است که فیلمهای طبیعت گرایی می‌سازد. پدر ترنس مالیک یک مدیر شرکت نفتی و آشوری‌تبار بود.

بیوگرافی ترنس مالیک کارگردان فیلم آخرین سیاره

بیوگرافی مارک رایلنس

مارک رایلنس درباره نقش خود در این فیلم می گوید: تری (ترنس مالیک) چهار نسخه از کاراکتر شیطان نوشته است، من پیش از این فکر می کردم یکی از این چهارتا را بازی خواهم کرد اما الان شنیده ام قرار است من هر چهار نقش را بازی کنم. خیلی خوشحالم که می خواهم برای مالیک بازی کنم با این حال کنجکاو هم هستم چون شنیده ام او تمام مدت با بازیگرانش حرف می زند. من عادت ندارم موقعی که دارم بازی می کنم کارگردان فریاد بزند و به من بگوید چکار کنم. با این حال فیلم های مالیک برای من همیشه کنجکاوی برانگیز هستند.

مارک رایلنس در نقش شیطان در film-the-last-planet

زمان اکران فیلم آخرین سیاره

مارک رایلنس می گوید تولید فیلم از ماه اکتبر امسال آغاز می شود و فیلم احتمالا سال ۲۰۲۲ به نمایش دربیاید.

بیوگرافی ماتیاس خونارتس

ماتیاس خونارتس متولد ۸ دسامبر ۱۹۷۷ در آنتورپ، در بلژیک بازیگر اهل بلژیک است. او پسر بازیگر بلژیکی، جولین خونارتس است. خونارتس بیشتر به‌خاطر بازی در فیلم‌های انبار، سرسخت ، زنگار و استخوان و دختر دانمارکی به شهرت رسید.

ماتیاس خونارتس در فیلم اخرین سیاره

بیوگرافی گیزا رورینگ

گیزا رورینگ متولد ۱۱ مهٔ ۱۹۶۷ شاعر و هنرپیشه اهل مجارستان است.

از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به پسر شائول اشاره کرد.

گیزا رورینگ

بیوگرافی ایدن ترنر

ایدن ترنر متولد ۱۹ ژوئن ۱۹۸۳) یک هنرپیشه اهل ایرلند است. وی از سال ۲۰۰۷ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.

از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به بازی در نقش راس پولدارک در مجموعه تلویزیونی پولدارک و کیلی در سه‌گانه هابیت: هابیت: یک سفر غیرمنتظره، هابیت: برهوت اسماگ، هابیت: نبرد پنج سپاه اشاره کرد. همچنین او در فیلم ابزارهای مرگبار: شهر استخوان‌ها و مینی سریال جنایی سپس هیچ‌کدام باقی نماندند اشاره کرد.

ایدن ترنر

منبع: گردآوری در مجله حرف تازه

نظرات