ایران خودرو k132 | تصاویر جدید و دیده نشده از خودروی جدید k132 ایرانی

0

ایران خودرو k132 | تصاویر جدید و دیده نشده از خودروی جدید k132 ایرانی

ایران خودرو k132 با مشخصات فنی و ویژگی ها و جدیدترین تصاویر از خودروی جدید k132 ایران خودرو و قیمت و زمان پیش فروش و تحویل این خودروی ایرانی را در مجله حرف تازه میخوانید

ایران خودرو k132 | تصاویر جدید و دیده نشده از خودروی جدید k132 ایرانی

ایران خودرو برنامه دارد تا از مهر سال جاری، تولید رسمی کی ۱۳۲ را آغاز کند و از اواخر زمستان نیز، این محصول را به دست خریداران برساند.

به گزارش وبسایت رسمی ایران خودرو، K132 در ابتدا در نسخه تنفس طبیعی دنده ای و اتوماتیک به بازار می آید. بر خلاف اینکه مدیران ایران خودرو نمونه اتوماتیک کی ۱۳۲ را با پیشرانه TC7 پلاس معرفی کرده بودند، شاهد هستیم که در ابتدا نسخه اتوماتیک ایران خودرو K132 با پیشرانه EC5 به بازار می آید.

مشخصات فنی خودروی جدید k132 ایرانی

مشخصات فنی خودروی k132

در بخش فنی، خودروی K ۱۳۲ از موتور چهار سیلندر ۱.۶ لیتری EC ۵ سود می‌برد که توانایی تولید ۱۱۰ اسب بخار قدرت در دور موتور ۶۰۰۰ و خروجی گشتاور ۱۵۰ نیوتن متری در دور موتور ۴۸۰۰ را دارد که با هدایت این نیرو به چرخ‌های جلو، حداقل شتاب ۹.۵ ثانیه با گیربکس ۵ سرعته دستی و حداقل شتاب ۱۱.۵ ثانیه با گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک بدست می‌آید.
با رعایت استاندارد‌های یورو ۵، مصرف سوخت این اتومبیل در نسخه گیربکس دستی معادل ۶.۷ لیتر و در نسخه اتوماتیک معادل ۷.۱۵ لیتر به ازای کارکرد ترکیبی ۱۰۰ کیلومتر خواهد بود

کی ۱۳۲ دنده ای و اتوماتیک به پیشرانه ۱٫۶ لیتری EC5 مجهز است. این پیشرانه ۱۱۰ اسب بخار را با گشتاور ۱۵۰ نیوتن متر تولید می کند و با توجه به سامانه زمان بندی هوشمند سوپاپ ها، فناوری بهتر و بهبود یافته تری را نسبت به TU5 دارد. این پیشرانه K132 با استاندارد یورو ۵ همراه بوده و در حال حاضر تولید داخلی این قوای محرکه در کشور آغاز شده است.

همچنین در نمونه دنده ای کی ۱۳۲ از جعبه دنده ۵ سرعته دستی استفاده شده و در نسخه اتوماتیک جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک به کار گرفته شده است. اطلاعات اولیه نشان می دهد که با توجه به ویژگی های پیشرانه EC5، در تامین قطعه اولیه از جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک آیسین برای تولید K132 اتوماتیک تنفس طبیعی استفاده می شود.

قیمت k132 ایران خودرو

پیش فروش k132 ایران خودرو

پیش فروش مشارکت در تولید محصول جدید k132 و سایر محصولات ایران خودرو در تیر ماه اعلام شد که میتوانید شرایط را در لینک زیر بخوانید:

قیمت k132 ایران خودرو

ایران خودرو در اطلاعیه جدید خود مبلغ پیش‌پرداخت محصول جدید k132 را ۱۱۹ میلیون ۹۰۰ هزار تومان و نسخه اتوماتیک آن را ۱۴۹ میلیون ۹۰۰ هزار تومان در بارزه زمانی تحویل ۱۲ الی ۲۴ ماهه اعلام کرده است و قیمت خودرو، مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

امکانات و تجهیزات

ز لحاظ امکانات و تجهیزات، هر دو نسخه دستی و اتوماتیک امکانات خوبی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند، اما با خرید نسخه اتوماتیک می‌توانید ۴ کیسه هوای ایمنی راننده، نمایشگر ۷ اینچی لمسی، بلوتوث، چراغ روشنایی روزسرنشین جلو و جانبی، آینه‌های جانبی برقی راهنمادار با قابلیت تاشوندگی، کمربند‌های ایمنی جلو و عقب ۳ نقطه ای، رینگ‌های ۱۶ اینچی آلومینیومی، سنسور نور و باران، روکش چرمی و پارچه‌ای و همچنین ورود بدون کلید را داشته باشید..

تصاویر و نحوه خرید k132 ایران خودرو

آنجایی که کی ۱۳۲ بر پایه پژو ۳۰۱ توسعه یافته در بخش ابعاد تفاوت اندکی ما بین این دو خودور مشاهده می‌شود. کی ۱۳۲ در بخش ابعاد از طول ۴۵۰ میلی متر، عرض ۱۷۴۸ میلی متر، ارتفاع ۱۴۶۶ میلی متر و فاصله بین دو محور ۲۶۵۲ برخوردار است.
صندوق بار این سدان حجم ۶۴۰ لیتری دارد و کلیات این ابعاد وزن ۱۱۹۰ کیلوگرمی را بوجود اورده اند.

نظرات