خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال ما چند نفر

0

سریال “ما چند نفر″، سریال ایرانی به نویسندگی و کارگردانی فیاض موسوی و تهیه کنندگی محمد رضایی است. این سریال در ژانر درام-اجتماعی در سال ۸۵ ساخته و برای اولین بار در همان سال از شبکه اول سیما منتشر شد. حالا قرار است بار دیگر این سریال بر روی آنتن صدا و سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “ما چند نفر” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در مرداد ماه را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال ما چند نفر

 

خلاصه داستان

سریال “ما چند نفر” روایتگر ماجراهای چند جوان به نام های “رضا”، “آریا”، “مازیار” و “سهراب” است که با همدیگر یک شرکت نقشه‌کشی و طراحی را اداره می‌کنند.

داستان سریال ما چند نفر

در این بین با خیانت یکی از دوستان شرکت منحل می‌شود و مهندس اصلی شرکت با باطل شدن مدرک مهندسی‌اش چاره‌ای نمی‌بیند جزء اینکه از کشور خارج شود که…

 

اسامی بازیگران سریال ما چند نفر

اسامی بازیگران سریال ما چند نفر

 

دیگر عوامل

نویسنده و کارگردان: فیاض موسوی، تهیه کننده: محمد رضایی، برنامه ریز: خسرو نصیری خواه، دستیار اول کارگردان: قاسم صالحی، منشی صحنه: پرنیا کاظمی پور و نسیم ناطقیان، مدیر تولید: حسین عباسی، صحنه و لباس: حمید شهیری، گریم: اکبرمحمد صالحی، صدا: محمد علیزاده شالچی، تدوین: سیدجعفر میر اشرفی، موسیقی: حمیدرضا یراقچیان، نور و تصویر: ایرج عاشوری، جانشین تهیه کننده: محمد جواد فولادی.

 

زمان پخش سریال ما چند نفر

سریال “ما چندنفر” قرار است از یکشنبه (مصادف با ۲۶ مرداد) راس ساعت ۱۷:۰۰ از شبکه آی فیلم پخش شود. همچنین تکرار آن در ساعات ۰۱:۰۰ و ۰۹:۰۰ روز بعد به نمایش گذاشته می شود.

نظرات