درگذشت فهیم رحیمی خواننده افغانستانی + عکس و بیوگرافی

0

درگذشت فهیم رحیمی خواننده افغانستانی + عکس و بیوگرافی

بیوگرافی فهیم رحیمی خواننده افغانستانی و همسرش را به همراه جدیدترین عکس های شخصی و خانواده و آهنگ ها و سوابق موسیقی و درگذشت و علت فوت و پیج اینستاگرام وی را در مجله حرف تازه خواهید دید

بیوگرافی فهیم رحیمی خواننده افغانستانی درگذشت و علت فوت + عکس و اینستاگرام

بیوگرافی فهیم رحیمی

فهیم رحیمی خواننده افغانستانی متولد ۱۳۶۴ در کابل به دنیا آمده و به علت جنگ و ناآرامی ها در کشورش، با خانواده اش به پاکستان مهاجرت کرده بود و مدتی در این کشور زندگی کرد اما بعدها به همراه همسر و فرزندش به کشورش بازگشت و در کابل به ادامه فعالیت های موسیقی خود ادامه داد.

سوابق موسیقی و خوانندگی

از نوجوانی با توجه علاقه ای به خوانندگی و موسیقی داشت، وارد عرصه هنر شد.
نخستین بار با موزیک «هر که رخسار تو بیند به گلستان نرود» به شهرت رسید و بعد از آن پارچه های دیگری نیز اجرا کرد که مورد پسند بسیاری واقع شد. او سال پیش آهنگ رقص را وارد بازار کرده بود.

درگذشت و علت فوت فهیم رحیمی

درگذشت و علت فوت فهیم رحیمی

این آوازخوان و خواننده سرشناس و مطرح افغانستان ۱۹ مرداد بر اثر حمله قلبی در یکی از بیمارستان های کابل در افغانستان درگذشت.علت مرگ او ایست قلبی عنوان شده است.
گفته می شود حال فهیم از عید قربان بد شده و در بیمارستان بستری بود و در نهایت در ۱۹ مرداد ۹۹ سال از دنیا رفت و پیکرش روز ۲۰ مرداد ماه به خاک سپرده شد.

 

 

faheem-rahimi اینستاگرام

همسر فهیم رحیمی کیست

این خواننده جوان متاهل بود و دارای همسر و فرزند بود. او سالها پیش ازدواج کرده بود و صاحب پنج فرزند ، چهار پسر و یک دختر بود

اینستاگرام و پیج شخصی

faheemrahimi_official

تمیم، خواهرزاده اش گفت:”به چندین شفاخانه بردیمش. بالاخره گفتند که این‌ها تکلیف قبلی دارند و تکلیف گرده هم برایش پیدا شده است.”

عرفان، پسر بزرگش گفت:”همیشه می‌گفت که انگلیسی را یاد بگیر که ترا پیلوت بسازم.”

حکیم، برادر این خواننده افغان گفت:”مهربان بود، دل‌سوز بود، سخاوت داشت،

درگذشت فهیم رحیمی خواننده افغانستانی + عکس و بیوگرافی

آهنگ های faheem-rahimi

نظرات