ماجرای ترور و قتل پدر و دختر لبنانی در خیابان پاسداران تهران

0

ماجرای ترور و قتل پدر و دختر لبنانی در خیابان پاسداران تهران

ماجرای ترور و قتل پدر و دختر لبنانی در خیابان پاسداران تهران و بیوگرافی حبیب و مریم داوودی با عکس و علت ترور و قتل پدر و دختر لبنانی توسط موتور سوار با شلیک گلوله را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

ماجرای ترور و قتل پدر و دختر لبنانی در خ پاسداران تهران + بیوگرافی حبیب و مریم داوودی

**صحت خبر تاکنون تایید نشده است

غیر رسمی: به گزارش حرف تازه از خبرگزاری ایلنا: جمعه شب ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ بر اثر تیراندازی به سوی یک خودرو، در خیابان پاسداران سرنشینان آن کشته شدند.

یک منبع آگاه خبر تیراندازی و کشته شدن دو نفر را در این تیراندازی تایید کرد.

همچنین طبق اخبار منتشر شده در شبکه های مجازی این افراد از تبعه ایران نبودند و برخی نیز این افراد را تبعه لبنانی معرفی کرده اند.

بیوگرافی حبیب داوودی و مریم داوودی پدر و دختر لبنانی

ساکنان کوی بوستان واقع در خیابان پاسداران خبر قتل یک پدر و دختر لبنانی را تایید کردند و به گفته حاضرین در محل، جسد این ۲ نفر حوالی ساعت ۹ شب در ماشین ال ۹۰ پیدا شده است.

همسایگان این خانواده که عرب زبان بوده اند گفتند، این پدر و دختر به ضرب گلوله کشته شده اند.

مسئولین کلانتری پاسداران در این رابطه مصاحبه نکردند اما پیگیری های میدانی صحت خبر را تایید می کند.

ترور این پدر و دختر در حالی صورت گرفت که راکبان یک موتور سیکلت با نزدیک شدن به خودرو این دو شهروند لبنانی مقیم ایران، آنان را به رگبار بستند.

به گفته شاهدان عینی، پیکر بی‌جان پدر و دختر لبنانی در خودرو ال ۹۰ شخصی‌شان در حالی یافت شد که غرق در خون بود.
تاکنون علت قتل پدر و دختر لبنانی مشخص نیست

هنوز از علت وقوع این قتل و انگیزه قاتلان خبری در دست نیست و عوامل پلیس نیز از ارائه جزئیات حادثه خودداری اما، به گفته همسایگان، مقتولان، حبیب داوودی و مریم داوودی هستند.

ترور دو تبعه لبنانی در خیابان پاسداران تهران

از ساعاتی پیش خبری مبنی بر ترور دو تبعه‌ی لبنانی در خیابان پاسداران تهران در فضای مجازی منتشر شده است. چند اکانت توییتری در حال پوشش این خبر هستند.

بر اساس اخباری که هنوز رسما تایید نشده‌ و در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، دو تبعه لبنانی در تهران و در مقابل منزل ابو مهدی المهندس، جانشین سابق شورای حشد الشعبی عراق ترور شدند. احسان مازندرانی، روزنامه‌نگار ایرانی و مدیرمسوول اسبق روزنامه فرهیختگان شامگاه جمعه در صفحه توئیترش نوشت دو تبعه لبنانی (پدر و دختر) در منطقه پاسداران تهران به شهادت رسیده‌اند. او با انتشار عکس زیر در صفحه‌ی شخصی‌اش در توییتر، از نزدیکی محل وقوع حادثه با خانه‌ی شهید ابومهدی المهندس در تهران خبر داد.

منابع: فارس، ایلنا، وقایع روز

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.

نظرات