کشف جسد سها رضانژاد دختر گمشده؟ + عکس و بیوگرافی

0

کشف جسد سها رضانژاد دختر گمشده؟ + عکس و بیوگرافی

سها رضانژاد طبیعت گرد پس از گذشت یک ماه از گم شدنش در جنگل‌های جهان‌نمای کردکوی در استان گلستان، پیکر بی جان این دختر گمشده در ارتفاعات جهان نما کردکوی توسط نیروهای هلال احمر پیدا شد. در ادامه عکس های شخصی و بیوگرافی و سوابق و آیدی اینستاگرام و جزئیات معمای گم شدن تا کسف جسد احتمالی وی را در مجله حرف تازه میخوانید

کشف جسد سها رضانژاد دختر گمشده؟ + عکس و بیوگرافی سها رضانژاد طبیعت گرد

عکس و بیوگرافی سها رضانژاد

سها رضانژاد متولد اردیبهشت ۷۲ است که با خانواده خود در کرج زندگی می ‌کند. او سال‌هاست که طبیعت گردی می‌کند . او شاغل بوده و در یک شرکت فروش مبلمان کار می‌ کرد و به واسطه زمان طولانی کارش ماهی یک یا دوبار با تورها به طبیعت ‌گردی می ‌رفت. گاهی این تورها چند روزه بود و شبها هم در محلی که در نظر گرفته می‌شد کمپ می‌کردند. سها چهار یا پنج سال است که با داشتن تمام تجهیزات مربوطه طبیعت گردی‌ می‌کند.

پیدا شدن جنازه دختر گمشده در کردکوی

جزئیات گم شدن سها دختر طبیعت گرد

سها روز ۱۹ تیر ماه سال ۱۳۹۹ ، همراه دوستان خود به یک تور مسافرتی ۳ روزه به منطقه کردکوی در ارتفاعات روستای جهان نمای گرگان (سفر از کرج به گلستان) می رود و همراه دوستان خود در منطقه کردکوی کمپ می زنند. فردای آن روز یعنی صبح جمعه ۲۰ تیر ماه از چادر خارج می شود و از همان لحظه به بعد دیگر کسی اطلاعی از سها نداشت!

عکس و بیوگرافی سها رضانژاد طبیعت گرد

 

ماجرای پیدا شدن جسد سها رضانژاد طبیعت گرد

**در حالی فرماندار شهرستان کردکوی اعلام کرده است که جسد «سها رضانژاد» پس از ۲۸ روز در ارتفاعات جهان نما کردکوی پیدا شده که رییس کل دادگستری گلستان خبر داد: جسد پیدا شده در جهان نما هنوز احراز هویت نشده است.

پیکر بی‌جان وی پایین پرتگاهی در نزدیکی مکانی که این گروه طبیعت گردی مستقر بود پیدا شد و پلیس آگاهی در حال بررسی روی جزئیات این حادثه است.

ماجرای گمشدن و علت مرگ سها رضانژاد طبیعت گرد

**هادی هاشمیان ظهر جمعه در خصوص جنازه پیدا شده در جهان نما به خبرنگار «مهر» گفت: یک جسد لحظاتی قبل توسط تیم جستجوی هلال احمر در مناطق صعب العبور کوهستانی شهرستان کردکوی کشف شده و در حال انتقال آن هستند.

وی افزود: در حال حاضر خانواده سها رضانژاد در شهرستان کردکوی مستقر بوده و پس از انتقال جسد و انجام تشریفات قانونی، هویت جسد کشف شده مشخص شود.

هاشمیان در پایان با تاکید بر اینکه در خصوص هویت جسد کشف شده نمی توان گمانه زنی کرد، گفت: محل کشف جسد، نسبت به محلی که خانوم سها رضانژاد در آن کمپ زده بودند، فاصله دارد و احراز هویت و علت مرگ پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی امکان پذیر است.

نظرات