بیوگرافی و عکس های سمیه نور تاجر ایرانی الاصل امارات

1

بیوگرافی و عکس های سمیه نور تاجر ایرانی الاصل امارات

بیوگرافی و عکس های “سمیه نور تاجر امارات” و همسرش, سمیه نور تاجر امارات کیست و عکس ها و آیدی اینستاگرام و علت شهرت و محل تولد در ایران و پدر و مادر و عکس با بازیگران و چهره ای هنری ایرانی و سن وی را در مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی و عکس های سمیه نور تاجر امارات و همسرش + سمیه نور تاجر ایرانی امارات کیست

بیوگرافی سمیه نور تاجر امارات

سمیه نور متولد ۱۴ دی ماه ،کارآفرین و تاجر اهل امارات است که اصالت ایرانی دارد که هم اکنون یکی از تجار سرشناس و پولدارترین زن اماراتی است که به عنوان کارآفرین موفق و تاجر معروف فعالیت دارد و ساکن امارات است. او به زبان فارسی تسلط کامل دارد،

سوابق و فعالیت ها

سمیه نور در زمینه تجارت فعالیت دارد و تاجر و مدیری خودساخته است که در کارنامه‌اش نگارش کتاب‌های انگیزشی در حوزه کارآفرینی زنان نیز دیده می‌شود. او می‌کوشد به زن‌ها نشان دهد چطور در جوامع مردسالار خاورمیانه راه موفقیت خود را پیدا کنند و به خودباوری برسند.

او رابطه دوستی و ارتبالط نزدیکی نیز با بازیگران و هنرمندان ایرانی دارد و در پیج اینستاگرام تصایری با لیلا بلوکات و الهام حمیدی و آرش خواننده و دیگر هنرمندان را با خود منتشر کرده است.

سمیه نور تاجر امارات کیست

شیک پوش ترین زن امارات

چندی پیش«سمیه نور» تاجر ایرانی ساکن دوبی با استایل شیک، سنگین و خوش پوشی خود ، کاندید کسب عنوان شیک پوش ترین زن در انجمن زیبایی جهان شد که در نهایت در سال ۲۰۲۰ بعنوان شیک پوش ترین بانوی تاجر در کشور امارات انتخاب شد

«انجمن زیبایی جهان» یک انجمن بین‌المللی است که در کشورهای مختلف به دنبال شیک‌ترین‌ها می‌گردد که اینبار به سراغ امارات متحده عربی آمده و در این میان مشهورترین و موفق‌ترین افراد فعال در این کشور کاندیدای بخش‌های مختلف شده‌اند.

همسر سمیه نور کیست

از ازدواج و همسر این تاجر اماراتی اطلاعی در دست نیست

زندگینامه سمیه نور تاجر امارات

مزایده خرید پارچه متبرک مطلا کعبه

وی برای اولین بار در مزایده خرید پارچه متبرک زربافت خانه خدا شرکت و برنده این مزایده شد.

او در پیامی ویدیویی اعلام کرده با فروش این پارچه در ایام حج و در آستانه عید سعید قربان عواید حاصله را صرف کمک به مسلمانان جهان بالاخص ایران برای تهیه دارو و مایحتاج مورد نیاز مردم و کادر و پرسنل زحمتکش بیمارستان ها خواهد کرد.

او هدف از این اقدام خیرخواهانه را ثبت نام ایرانیان در میان حامیان مالی نامدار در جهان مانند بیل گیتس یا ایلان ماسک دانست.

او میگوید هر بار که در خبرها اعلام میشود ثروتمندان صاحب نام دنیا مانند بیل گیتس بخشی از ثروت خود را در راه بشر دوستانه صرف کرده اند از اینکه نام ایرانی ها در این اخبار (با وجود ثروت و اعتقاداتشان) نیست ناراحت میشدم، از این رو با این کار هم به فرشتگان سلامت وطنم و هم به مردم هم کیش خودم درتمام دنیا اعلام کمک و همبستگی میکنم.

 

بیوگرافی و عکس های سمیه نور تاجر ایرانی الاصل امارات

گفتنی است در قسمت طلایی زربافتی که در پرده خانه خدا بکار رفته ۱۲۴ کیلوگرم طلای خالص ۲۴ عیار استفاده شده و برای نگهداری و اهدای آن آداب خاصی مترتب است که عظمت و بزرگی آنرا صد چندان میکند.

ارتفاع پرده کعبه بیش از ۱۴ متر است و حدود ۷۰۰ کیلوگرم حریر در ساخت آن به کار می‌رود و در یک سوم قسمت بالایی آن، نواری از طلا و نقره منقوش به سوره توحید، عبارات «لا اله الا الله محمد رسول الله»، «سبحان الله وبحمده»، «سبحان الله العظیم» و «یاحنان یا منان یا الله» به خط ثلث با تزئینات اسلیمی است.

اینستاگرام و پیج شخصی سمیه نور

somayeh-noor

دیگر عکس های سمیه نور

 

خریدار مزایده پارچه متبرک مطلا کعبه کیست

somayeh-noor اینستاگرام

ماسک لاکچری سمیه نور تاجر اماراتی

ماسک لاکچری سمیه نور تاجر امارات

تاجر امارات و لیلا بلوکات

عکس های جدید سمیه نور

1 دیدگاه در “بیوگرافی و عکس های سمیه نور تاجر ایرانی الاصل امارات

  1. مجید شاه محمدی گفت:

    سلام شماره دفتر ایشان را اگر دارید بفرستید

نظرات