بیوگرافی و عکس های سلمان خدادادی و همسرش

0

بیوگرافی و عکس های سلمان خدادادی و همسرش

بیوگرافی و سوابق سلمان خدادادی نماینده مجلس و همسرش با عکس های شخصی و خانواده و محل تولد و زندگی جنجالی و روزمه سیاسی از سپاه تا مجلس و ماجرای زهرا نویدپور و فعالیت فعلی وی را در مجله حرف تازه میخوانید.

عکس و بیوگرافی سلمان خدادادی و همسر و خانواده اش + زندگینامه و جنجالها

بیوگرافی سلمان خدادادی

سلمان خدادادی متولد ۱۳۴۱ در ملکان بوده و نماینده مردم ملکان از استان آذربایجان شرقی در دوره‌های پنجم، ششم، هفتم، هشتم و دهم مجلس شورای اسلامی و سیاستمدار ایرانی است.

سوابق و تحصیلات

سلمان خدادادی که در حوزه انتخابیه‌اش به حاج سلمان معروف است، در مجلس پنجم دانشجوی مدیریت بود. او همچون بسیاری از مدیران جمهوری اسلامی تحصیلات دانشگاهی را حین خدمت انجام داده‌اند. او در طول نمایندگی در رشته علوم سیاسی فوق لیسانس و در رشته روابط بین‌الملل دکترایش را اخذ کرد و علاوه بر نمایندگی مجلس در مؤسسات آموزشی تدریس کرد.

بیوگرافی و عکس های سلمان خدادادی و همسرش

همسر سلمان خدادادی کیست

ایشان سالها پیش ازدواج کرده و دارای ۳ فرزند دو دختر و یک پسر می باشد . عکسی از همسرش تاکنون منتشر نشده است

زندگینامه شخصی و سیاسی

خدادادی سابقه عضویت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دارد و در سال های اخیر وارد مجلس شده و عضو کمیسیون بهداشت و درمان در مجلس ششم ، در مجلس هفتم از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و در مجلس هشتم نائب رئیس کمیسیون امور شوراها و امنیت داخلی کشور و در دوره دهم مجلس ،عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بوده است.

وی در دوره جوانی با پیروزی انقلاب اسلامی وارد سپاه شد و سپس نامزد انتخابات دوره چهارم مجلس از حوزه انتخابیه بناب و ملکان، شد که نتوانست وارد مجلس شود. او سابقه معاونت مدیرکل اداره اطلاعات اردبیل ، عضو کمیسیون بهداشت و درمان در مجلس ششم ، در مجلس هفتم از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و در مجلس هشتم نائب رئیس کمیسیون امور شوراها و امنیت داخلی کشور و در دوره دهم مجلس ،عضو کمیسیون اجتماعی مجلس را در کارنامه خود دارد.

 

همسر سلمان خدادادی کیست

حواشی جنجالی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فایلی صوتی حاوی درگیری لفظی زنی به‌ نام زهرا نویدپور با سلمان خدادادی نماینده مردم ملکان در مجلس، در فضای مجازی منتشر شد که جنجال‌های ایجادشده، موجب شد تا هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان به موضوع ورود کند، پس از گذشت ماه‌‌ها از این ماجرا، دستگاه قضایی نیز به موضوع ورود کرد که در روزهای گذشته حکم غیرقطعی دادستانی تهران برای نماینده ملکان در مجلس از سوی اسماعیلی دادستان تهران اعلام شده است.

حواشی زهرا نویدپور و نماینده ملکان

سوابق اجرایی

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس دهم
مشاور وزیر امور خارجه دولت یازدهم
نایب رئیس کمیسیون شوراهای مجلس هشتم
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس هفتم
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ششم
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس پنجم

نظرات