بیوگرافی و عکس های محمود احمدی بیغش نماینده مجلس

0

بیوگرافی و عکس های محمود احمدی بیغش نماینده مجلس

بیوگرافی و عکس های محمود احمدی بیغش نماینده مجلس و نماینده مردم شازند در مجلس و همسرش را به همراه سوابق سیاسی و مدیریتی و پیج اینستاگرام و حواشی را در مجله حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی و سوابق محمود احمدی بیغش نماینده مجلس و همسرش + زندگینامه و حواشی

بیوگرافی محمود احمدی بیغش

محمود احمدی بیغش سیاستمدار و نماینده مجلس متولد ۱۳۴۱ در شهر ری و دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس مدیریت امور دفاعی و دکترای علوم سیاسی می باشد.

سوابق و فعالیت ها

احمدی بیغش سمت نماینده مردم شازند در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، عضو کمیته انقلاب اسلامی از بدو تاسیس در اسفند ۱۳۵۷ ،عضو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نماینده مجلس شورای اسلامی دوره هشتم ، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و رئیس گروه دوستی پارلمانی ، عضو شورای ملی و استانی و همچنین استاندار خراسان شمالی ،استاد دانشگاه امام حسین و دانشگاه تهران و مشاور عالی رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و …را بر عهده داسته است

زندگینامه محمود احمدی بیغش نماینده مردم شازند در مجلس

نماینده مردم شازند در مجلس یازدهم

بیغش در دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی تأیید صلاحیت گردید و در انتخابات با کسب ۲۴۴۵۲ رکورد آرای بالای ۵۰ درصد نماینده شهر شازند شد و همچنین
کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در سال اول تا چهارم بوده است

احمدی بیغش در دوره هشتم نیز نماینده مردم شازند در مجلس بود و این دومین مرتبه‌ای است که مردم شهرستان شازند، احمدی بیغش را به عنوان نماینده این حوزه انتخابیه در مجلس انتخاب می‌کنند.

سوابق محموداحمدی بی غش

 

حواشی

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره اظهارات منتسب به خود گفت: بنده به هیچ عنوان در مصاحبه تلویزیونی خود موضوع واگذاری جزایر ایران به چینی‌ها را مطرح نکرده‌ام.

احمدی بیغش تأکید کرد: این روند نیز بر اساس قانون اساسی شکل می‌گیرد و در نهایت نیز با تأیید شورای نگهبان وجاهت قانونی پیدا می‌کند.

نماینده مردم شازند بیان داشت: بنده اگر می‌گفتم که یک واگذاری صورت گرفته؛ یعنی این موضوع از نظر نمایندگان مجلس و شورای نگهبان گذشته است. بنده به هیچ عنوان در مصاحبه خود این مطلب را نگفتم.

بیوگرافی و عکس های محمود احمدی بیغش نماینده مجلس

سخن ما آیه قران نیست که هرآنچه بگوییم درست باشد. احتمال دارد که ما در روز موضوعاتی که مطرح کنیم که بعدا متوجه اشتباه بودن آنها شویم. به همین دلیل نیز بنده با شهامت اعلام می‌کنم که آنچه در آن مصاحبه گفتم تنها یک «خلط کلامی» بوده است.

نظرات