فیلم کامل اجرای علی فریادی در مرحله دوم عصر جدید ۵ مرداد را ببینید

0

فیلم کامل اجرای علی فریادی در مرحله دوم عصر جدید ۵ مرداد ۹۹ یکشنبه را در این بخش از مجله حرف تازه دانلود کنید و لذت ببرید.

فیلم کامل اجرای علی فریادی در مرحله دوم عصر جدید 5 مرداد

 

فیلم اجرای علی فریادی در مرحله دوم عصر جدید ۵ مرداد

مرحله دوم فصل دوم جدید در قسمت چهارم خود یکشنبه شب از شبکه ۳ پخش شد که دومین اجرای استند آپ کمدی علی فریادی که از مرحله اول صعود کرده بود به نمایش درآمد.

مرحله دوم عصر جدید ۲ یکشنبه ۵ مرداد ۹۹ بر روی آنتن شبکه سه سیما رفت که این بار نیز دکتر علی فریادی موضوع مردم معمولی و غیر معمولی را برای اجرا انتخاب کرده بود که بیشتر به موضوع پدران و مادران معمولی و غیر عادی پرداخته بود ، اما تفاوت اجرای دوم او در مرحله دوم به همراه اوادن عکس های داوران مسابقه بود که در بین اجراها عکسهای آنها با نشان میداد و می گفت: اینقدر بدم میاد از پاچه خواری داوران….

فیلم کامل اجرای استندآپ کمدی علی فریادی در مرحله دوم عصر جدید 5 مرداد

 

 

او برای این اجرا که باعث خنده تماشاگران حاضر و داوران شه بود چهار چراغ سفید گرفت. بشیر حسینی اولین چراغ سفید را به او دارد. امین حیایی هم چراغ دوم را برای او سفید کرد. آریا عظیمی نژاد هم به اجرای علی فریادی رای مثبت داد و گفت بسه من دیگه نفسم در نمیاد.

در نهایت رویا نونهالی هم به او رای خود را سفید کرد، البته بعد از بردن نام بشیر که علی فریادی گفت: خود امپراتور روم اسم بچه شو میذاشت بشیر….

 

 

سید بشیر حسینی: فکر میکنم کلی از شوخی های تو را از دست دادیم آنقدر پر ارجاع بود که از جمله اجراهایی بود که برای بار چندم باید دید. تا حالا استدآپی نداشیم که آنقدر رمزگذاری آن پیچیده باشد.

امین حیایی: عاشق چاپلوسی های شما هستم. اجرای متنوعی بود و اتفاقات خوبی داشت و عالی بود

آریا عظیمی نژاد: یعنی من یاد ندارم در عصر جدید اینقدر خندیده باشم. هر بخشی از عادات که مثال میزد یه گوشه از سالن دست می زد. یکی دو تا از این عادات را خود من داشتم

رویا نونهالی: این استنداپ به نظرم همان است که باید باشد شما بسیار با دقت با سوادانه و هوشیارانه و به عمد شوخی کردید.

نظرات