نحوه ثبت نام پیامکی وام ودیعه مسکن مستاجران

0

نحوه ثبت نام پیامکی وام ودیعه مسکن به شماره پیامک ۳۰۰۰۷۳۶۴۰

شماره پیامک وام ودیعه مسکن مستاجران برای ثبت نام متقاضیان به شماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ است که از ۴ مرداد تا ۹ مرداد ماه سال جاری می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ٤ مرداد با ارسال کد ملی سرپرست خانوار به شماره ٣٠٠٠٧٣٦٤٠ از طریق تلفن همراه شخصی خود، نسبت به ثبت‌نام اولیه دریافت این تسهیلات اقدام کنند. در ادامه جزئیات را بخوانید.

نحوه ثبت نام پیامکی وام ودیعه مسکن به شماره پیامک 300073640

 

شماره پیامک وام ودیعه مسکن مستاجران

بر اساس اطلاعیه وزارت راه و شهرسازی، جهت رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا و رفاه حال متقاضیان دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن، ثبت‌نام از متقاضیان با استفاده از سامانه پیامکی انجام خواهد شد. ثبت نام کمک ودیعه مسکن از فردا – شنبه – به صورت پیامکی با ارسال کدملی سرپرست خانوار به سرشماره٣٠٠٠٧٣٦٤٠ آغاز می شود.

زمان ثبت نام وام ودیعه مسکن مستاجران

بدین منظور متقاضیان واجد شرایط می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ٤ مرداد با ارسال کد ملی سرپرست خانوار به شماره ٣٠٠٠٧٣٦٤٠از طریق تلفن همراه شخصی خود، نسبت به ثبت‌نام اولیه دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

مهلت ثبت نام در ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ٩ مردادماه به اتمام خواهد رسید.

ضروری است شماره تلفن همراه متقاضی که از طریق آن پیامک ارسال می‌شود به نام فرد متقاضی باشد.

متعاقباَ زمان تکمیل اطلاعات و پرداخت تسهیلات از طریق سامانه طرح اقدام ملی مسکن به ادرس www. Tem.mrud.ir اعلام خواهد شد.

تقاضیان واجد شرایط دریافت وام اجاره می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح امروز (شنبه- ۴ مردادماه) با ارسال کد ملی سرپرست خانوار به شماره پیامکی ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ از طریق تلفن همراه شخصی خود، در ثبت‌نام اولیه دریافت تسهیلات اجاره شرکت کنند.

وی گفت: فرم (ج) متقاضیان دریافت این تسهیلات باید «سبز» باشد، همچنین نداشتن سابقه مالکیت از سال ۸۴ به بعد، متاهل یا سرپرست خانوار بودن و داشتن سابقه پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا نیز از جمله شرایط دریافت این وام است.

به گفته محمودزاده، متقاضیان باید دارای اجاره نامه رسمی و ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات به همراه کد رهگیری باشند.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:مهلت ثبت نام وام اجاره در ساعت ۲۴ روز پنجشنبه (٩ مردادماه) به اتمام خواهد رسید و از ۱۵ تا ۲۰ مرداد معرفی متقاضیان دریافت این تسهیلات به بانک‌ها آغاز می‌شود.

این وام که برای مستاجران تهرانی ۵۰ میلیون تومان، برای مستاجران شهرهای بزرگ ۳۰ میلیون تومان و سایر شهرها ۱۵ میلیون تومان است با نرخ سود ۱۳ درصدی تعیین شده است، اقساط ماهیانه ندارد و مستاجران فقط سود ۱۳ درصدی را به صورت ماهیانه به بانک پرداخت می کنند، وام به حساب مالک واریز می‌شود و پس از پایان قرارداد، اصل مبلغ به بانک برگردانده می‌شود.

نظرات