اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم گل به خودی

0

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم گل به خودی + زمان اکران و خلاصه داستان

فیلم گل به خودی فیلم ایرانی در ژانر کودک و نوجوان به کارگردانی احمد تجری و تهیه‌کنندگی علی قائم‌مقامی است. در ادامه معرفی کامل فیلم، اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم “گل به خودی” و زمان اکران و خلاصه داستان فیلم سینمایی کودک و نوجوان را در مجله حرف تازه میخوانید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم گل به خودی با عکس + زمان اکران و خلاصه داستان

گُل به خودی به‌عنوان اولین فیلم سینمایی سال ۱۳۹۹در ژانر کودک و نوجوان به کارگردانی احمد تجری و تهیه‌کنندگی علی قائم‌مقامی از ۶ تیر در سعات آباد تهران کلید خورد.

از حمله بازیگران کودک و نوجوان این فیلم حضور ابوالفضل رجبی بازیگر پایتخت ۶ و رایان سرلک بازیگر سریال زیرخاکی است که ددر کارهای قبلی خوش درخشیدند و حالا اولین تجربه بازیگری خود را در فیلم سینمایی ژانر کودک و نوجوان تجربه میکنند

فیلمنامه این اثر نوشته مشترک احمد تجری و لاله قهرمانی است و فضایی رئال، عروسکی و موزیکال و محسن دارسنج، طراح گریم با سابقه سینما و امیر شاهوردی، صدابردار جوان و پر کار آثار سینمایی در این فیلم حضور دارند.

اسامی بازیگران فیلم گل به خودی با عکس

خلاصه داستان فیلم گل به خودی

داستان و موضوع این فیلم سینمایی، قصه آمال و آرزوهای تعدادی کودک است که در پرورشگاه زندگی می‌کنند و به کمک چند عروسک وارد ماجراهایی فانتزی و جذاب می‌شوند که حتما دیدن این فیلم را در کنار خانواده به شما توصیه میکنیم.

اسامی بازیگران فیلم گل به خودی

«گُل به خودی» روزهای پایانی پیش تولید را سپری می‌کند و  بازیگران بزرگسال این فیلم معرفی می‌شوند. اما حضور شقایق فراهانی و گروه پازل بند و ابوالفضل رجبی و رایان سرلک ، شادی عزیزی، ستاره حسینی ، مهسا ایرانیان و غزاله اکرمی جلوی دوربین علی رنجبر رفته اند و بازیگران دیگری نیز به موجوعه اضافه خواهد شد.

علی رهبری و آرین بهاری خوانندگان گروه پازل بند اولین حضور سینمایی خود را بعنوان بازیگر در« گُل به خودی» تجربه می کنند.

پازل بند

بازی گروه پازل بند در فیلم گل به خودی

شقایق فراهانی بازیگر نقش فیروز در گل به خودی

شقایق فراهانی در نقش یکی از کاراکترهای مرد به نام فیروز، بازی خواهد کرد که گریم مردانه او را در زیر مشاهده میکنید.

شقایق فراهانی بازیگر نقش فیروز در فیلم گل به خودی

اسامی عوامل فیلم

علی رنجبر (مدیر فیلمبرداری)، محسن دارسنج (طراح چهره‌پردازی)، امیر شاهوردی (صدابردار)، ثنا نوروزبیگی (طراح صحنه و لباس)، فریبا عزیزی، علی قائم‌مقامی و احمد تجری (سرمایه‌گذار)، مهدی حیدری (عکاس) و منصوره بسمل (مشاور رسانه‌ای) از دیگر عوامل این فیلم هستند.
« گُل به خودی» بعنوان اولین فیلم سینمایی سال ۱۳۹۹در ژانر کودک و نوجوان به کارگردانی احمد تجری و تهیه کنندگی علی قائم مقامی بزودی در تهران کلید می خورد.

بازیگران کودک و نوجوان فیلم گل به خودی

ابوالفضل رجبی بازیگر نوجوان سریال «پایتخت»، رایان سرلک، ال آی بشارت و آرینا تجری با معرفی محمدرضا علی نیا بازیگران کودک این فیلم سینمایی هستند.

بازیگران کودک و نوجوان گل بخودی

ابوالفضل رجبی

ابوالفضل رجبی در گل بخودی

رایان سرلک

رایان سرلک در گُل به خودی

 

نظرات