آموزش غیر فعالسازی اینترنت تعرفه آزاد همراه اول و ایرانسل با کد دستوری

0

آموزش غیر فعالسازی اینترنت تعرفه آزاد همراه اول و ایرانسل با کد دستوری

اینترنت تعرفه آزاد با طرح کنترل مصرف آزاد اینترنت همراه اول و ایرانسل قابل غیر فعالسازی شد و با توجه به هزینه‌های بالای استفاده از اینترنت آزاد، مشترکان می‌توانند مصرف اینترنت با تعرفه آزاد را غیرفعال کنند. در ادامه آموزش غیر فعالسازی اینترنت تعرفه آزاد همراه اول و ایرانسل با کد دستوری کد دستوری #۱۱۳*۱۰۰* و #۳*۲*۳*۵۵۵*  را برای شما در مجله حرف تازه بیان میکنیم.

آموزش غیر فعالسازی اینترنت تعرفه آزاد همراه اول و ایرانسل با کد دستوری

 

کد دستوری غیر فعالسازی اینترنت تعرفه آزاد ایرانسل

در سیم‌کارت دایمی، هزینه هر گیگابایت اینترنت آزاد حدود ۴۲ هزار تومان و در سیم‌کارت اعتباری هر گیگابایت اینترنت آزاد حدود ۶۳ هزار تومان محاسبه می‌شود، در صورتی‌که در بسته‌های اینترنتی هزینه هر گیگابایت حدود ۳۰۰۰ تومان است، در این صورت اگر مشترکی بسته اینترنتی خریداری نکند و به صورت آزاد از اینترنت همراه خود استفاده کند، در هزینه‌های سیم‌کارتش اختلاف قیمت بسیاری به وجود می‌آید.

مشترکان ایرانسل با شماره‌گیری کد دستوری #۳*۲*۳*۵۵۵* می‌توانند پس از اتمام بسته اینترنت، امکان مصرف اینترنت به صورت آزاد را غیرفعال کنند.

کد دستوری غیر فعالسازی اینترنت تعرفه آزاد همراه اول

وی در مورد نحوه غیرفعال کردن مصرف اینترنت آزاد گفت: مشترکان همراه اول با شماره‌گیری کد دستوری #۱۱۳*۱۰۰* می‌توانند پس از اتمام بسته اینترنت، امکان مصرف اینترنت به صورت آزاد را غیرفعال کنند.

طرح کنترل مصرف آزاد دیتا ایرانسل

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با فعال سازی این طرح از طریق شماره گیری کد #۳*۲*۳*۵۵۵* این امکان برای مشترکان خدمات اینترنت همراه ایرانسل فراهم شده تا پس از پایان اعتبار زمانی و یا حجمی بسته اینترنت همراه خود، به صورت خودکار وارد طرح مصرف آزاد نشوند. بر این اساس، دسترسی مشترک به خدمات دیتا پس از پایان اعتبار زمانی و یا حجمی بسته اینترنت متوقف شده و مشترک هزینه اضافی بابت استفاده از طرح مصرف آزاد نمی پردازد.

پایان بسته و قطع موقت دسترسی به اینترنت از طریق پیامک به اطلاع مشترک میرسد و در صورت تمایل وی به ادامه مصرف دیتا، به آسانی می‌تواند نسبت به خرید یک بسته جدید و یا تمدید بسته فعلی خود اقدام کند و یا با شماره گیری کد #۴*۳*۵۵۵* و غیرفعال سازی طرح کنترل مصرف آزاد دیتا، از خدمات اینترنت همراه نسل دو، سه و یا چهار ایرانسل به صورت مصرف آزاد استفاده کند.

کد دستوری غیر فعالسازی اینترنت تعرفه آزاد همراه اول و ایرانسل

پیش از این، استعلام و اعلام پایان اعتبار حجمی و زمانی بسته های اینترنت همراه ایرانسل از طریق پیامک، کد دستوری و نرم افزار کاربردی «ایرانسل من» برای مشترکان فراهم شده بود.

براین اساس، رو به اتمام بودن حجم بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل برای کاربران خدمات اینترنت همراه نسل دو، سه و چهار، از طریق پیامک طی دو نوبت به آنها اطلاع رسانی می‌شود. آغاز محاسبه تعرفه خدمات اینترنت همراه مشترکان سیم کارت‌های دائمی نیز بر اساس «تعرفه مصرف آزاد» طی پیامکی به اطلاع این دسته از مشترکان می‌رسد.

کد استعلام باقی مانده اعتبار حجمی اینترنت ایرانسل

اطلاع از میزان اعتبار زمانی و حجمی بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل از طریق شماره گیری کد #۴*۱*۵۵۵* نیز در هر لحظه برای مشترکان سیم کارت‌های دائمی و اعتباری مقدور است. همچنین مشاهده باقی مانده اعتبار حجمی تمامی بسته‌های افزایشی و ترکیبی اینترنت با شماره گیری کد #۱۰*۱۴۱* برای مشترکان سیم کارت‌های اعتباری ممکن می‌باشد.

نظرات