بیوگرافی و عکس های جدید آوا درویشی بازیگر

0

بیوگرافی آوا درویشی و همسرش، بازیگر نقش آب پری در سریال آب پریا و دختر محمدرضا درویشی آهنگساز پیشکسوت به همراه عکس های شخصی و جدید و ازدواج و همسر و آیدی اینستاگرام و سوابق فیلم و سریال وی را در مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی آوا درویشی بازیگر نقش آب پریا در سریال آب پریا و همسرش + عکس جدید

بیوگرافی آوا درویشی

آوا درویشی، متولد ۱۳۷۰ در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر بوده و فارغ التحصیل رشته تئاتر و بازیگری می باشد. او دختر محمدرضا درویشی، آهنگساز و نوارنده پیشکسوت است.

خانواده و زندگی شخصی

در خانواده هنرمند و چهار نفره به دنیا آمده و یک خواهر دارد و پدرش استا محمدرضا درویشی از اساتید موسیقی و آهنگساز پیشکسوت ایرانی است که آثار ارزشمندی در عرصه موسیقی در ایشان دیده میشود.

عکس محمدرضا درویشی آهنگساز پدر آوا درویشی

عکس محمدرضا درویشی آهنگساز پدر آوا درویشی

سوبق هنری

خانم درویشی بازیگری را از تئاتر شروع کرده و بطور حرفه ای از سال ۱۳۸۹ آغاز کرده و تاکنون در چند فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی بازی کرده است. اولین تجربه حرفه ای بازی در ففیلم سینمایی «گذر موقت» به کارگردانی و نویسندگی افشین هاشمی بود و تاکنون در آثاری چون سریال آب پریا، فیلم پایان رویاها و …ایفای نقش کرده و بسیار خوش درخشیده است

خانواده و پدر آوا درویشی
او در این سریال با هنرمندانی چون هنگامه مفید، عرفان ابراهیمی، بهناز جعفری و سحر ولدبیگی و …. همبازی بود.
پس از درخشش در مجموعه تلویزیونی ، در سال ۱۳۹۴ در فیلم گذر موقت در کنار بازیگرانی چون اسماعیل محرابی، مسعود کرامتی، پانته‌آ بهرام و شقایق دهقان و … بازی کرد. و جدیدترین بازی او در سال ۹۵ در فیلم پایان رویاها به کارگردان محمدعلی طالبی در کنار بازیگرانی چون نسرین بابایی, مجید پتکی, امیرحسام رضایی, شیوا فرهادی و … بوده است.

همسر آوا درویشی کیست

وی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است و خبری از ازدواج وی منتشر نشده است

بازیگر نقش آب پریا در سریال آب پریا

آوا درویشی اولین تجربه بازیگری خود را در سال ۱۳۸۹ در سریال آب پریا به کارگردانی مرضیه برومند در نقش آب پریا ایفا کرد که بسیار خوش درخشیده و نظر مخاطبان و بینندگان سریال را به خود جلب کرد.

بازیگر نقش آب پریا در سریال آب پریا

 

 

فیلم شناسی

سریال آب پریا

فیلم گذر موقت

فیلم پایان رویاها

اینستاگرام آوا درویشی

پیج اینستاگرام وی با آیدی ava.darvishi فعال است که میتوانید با فالو کردن از فعالیت ها و تصاویر بیشتر وی دیدن کنید و مطلع شوید.

عکس های جدید آوا درویشی

اسم واقعی بازیگر نقش آب پریا در سریال آب پریا

عکسهای جدید و شخصی بازیگر نقش آب پریا در سریال آب پریا

زندگینامه آوا درویشی بازیگر

اینستاگرام آوا درویشی

منبع: مجله حرف تازه

نظرات