خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال به توان بی نهایت

0

سریال “به توان بی نهایت ″، سریال ایرانی به تهیه کنندگی علیرضا جلالی است. این سریال در ژانر درام-تاریخی در سال ۹۹ ساخته و به تازگی پیش تولید و نگارش آن آغاز شده است. حالا قرار است این سریال در فجر ۹۹ از طریق صدا و سیما منتشر شود. در ادامه مطلب به معرفی سریال به توان بینهایت و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن را در سال پیش رو را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال به توان بی نهایت

 

خلاصه داستان سریال به توان بی نهایت

سریال “به توان بی نهایت”، روایت گر داستان خانوادگی در برهه خاصی از تاریخ است. علیرضا جلالی تهیه کننده این سریال، درباره قصه این سریال می گوید: “در سال ۶۰ زمانی که در حال جنگ بودیم یکی از هواپیماها در یکی از قطعات نظامی با مشکل مواجه می‌شود و عده‌ای خدمت امام خمینی می‌روند و موضوع را با ایشان در میان می‌گذارند.

علیرضا جلالی تهیه کننده

امام هم تأکید می‌کنند که باید خودمان در تولید این قطعه مستقل شویم. «کارگاه ۴۸» در واقع کارگاهی است که این قطعه در آن تولید می‌شود و در این امر ارتش نقشی بی‌بدیل دارد.”

سریال به توان بی نهایت

این سریال در مرحله پیش تولید است، با اینکه قرار است برای دهه فجر ۹۹ آماده شود ولی هنوز کارگردان، بازیگران و عوامل آن مشخص نشده است. آرش قادری این روزها مشغول بازنویسی فیلمنامه “به توان بی نهایت” است و نگارش فیلمنامه سریال‌هایی چون “هوش سیاه”، “ماتادور” و “گاندو” را در کارنامه خود دارد.

نظرات