همسر احمد پور مخبر کیست

0

معرفی و توضیحی درباره همسر احمد پور مخبر و ماجرای باجناقی با عباس قادری و دختر و پسرش به مناسبت درگذشت و فوت این بازیگر طنز در ۳۰ تیر ۹۹ می دهیم.

همسر احمد پور مخبر کیست و ماجرای باجناقی با عباس قادری + دختر و پسرش

عکس و  بیوگرافی همسر احمد پور مخبر کیست

احمد پورمخبر در سال ۵۹ در ۴۰ سالگی ازدواج کرده است. حاصل ازدواج پورمخبر و همسرش ۴ فرزند، دو دختر و دو پسر به نام های محمد، مصطفی، مریم و زهرا است و خودش معتقد است دیر ازدواج کرده است. وی همچنین در برخی مصاحبه اشاره کرده است که همسرش بیسواد است و برخی روایت ها حاکی از این است که وی باجناق عباس قادری است.

بیوگرافی و عکس همسر احمد پور مخبر + دختر و پسرش

ماجرای باجناقی احمد پور مخبر با عباس قاردی

او در مصاحبه ای با تی وی پلاس گفته که با جناق عباس قاردی هستم و اما او در آمریکا زندگی میکند و رفت و آمدی با هم نداریم . او گفته: عباس قادری (خواننده کوچه بازاری) باجناق من است اما به هر حال باجناق فامیل نمیشود چراکه میان دو باجناق هیچ ارتباط خونی وجود ندارد.

احمد پورمخبر (زاده ۱۳۱۹ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. او بازنشسته ارتش بود و اولین بار در سال ۱۳۷۵ و در چند سکانس کوتاه برای مجید مجیدی و در فیلم بچه های آسمان جلوی دوربین رفت اما بیشترین شهرت اصلییش از دو سریال متهم گریخت در نقسش مش قربون و ترش و شیرین (نوروز ۸۶) و سریال بزنگاه است که کارگردانی هر دوی آنها بر عهده رضا عطاران بود. او در ٣٠ تیر ١٣٩٩ درگذشت.

عکس همسر احمد پور مخبر و دختر و پسرش

ماجرای آلزایمر

احمد پورمخبر از سال قبل به دلیل بیماری و آلزایمر ناشی از کهولت سن در بیمارستان بستری بود. این مسائل به همراه انتشار عکسی از پورمخبر در کنار دوستش که مشغول دستفروشی بود برای این بازیگر حواشی زیادی به وجود آورد تا آنجا که پسر وی مجبور به مصاحبه و تکذیب خبر دستفروشی پدرش شد!

نظرات