درگذشت احمد پورمخبر بازیگر طنز

0

درگذشت احمد پورمخبر بازیگر طنز سینما و تلویزیون ایران، ۳۰ تیر ۹۹ درگذشت . وی متولد ۱۳۱۹ در محله گلوبندک تهران است و دارای چهار فرزند به نام‌های محمد، مصطفی، مریم و زهرا است علت مرگ و جزئیات درگذرشت وی را بخوانید.

درگذشت احمد پورمخبر بازیگر طنز + علت مرگ احمد پورمخبر چه بود

درگذشت احمد پورمخبر بازیگر طنز

رضا عطاران با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از درگذشت احمد پورمخبر؛ بازیگر طنز سینما و تلویزیون خبر داد.

احمدپور مخبر هنگامی که برای تست بازیگری پسرش همراه با او رفته بود، برای تست نقش پیرمرد فیلم توسط رضا عطاران دعوت شد. پسرش رد شد اما او به دلیل بازی خوبش قبول شد. وی اولین بار در سال ۱۳۷۵ و در چند سکانس کوتاه برای مجید مجیدی و در فیلم بچه های آسمان جلوی دوربین رفت اما شهرت اصلی وی مدیون دو سریال متهم گریخت سال ۱۳۸۵ و ترش و شیرین (نوروز ۸۶) است که کارگردانی هر دوی آنها بر عهده رضا عطاران بود.

عکس فرزندان پورمخبر

فرزندان احمد پورمخبر

 

او تاکنون در فیلم ها و سریال هایی چون زن ها فرشته اند، بچه های آسمان، همسایه ها راه در رو، بزنگاه، ترش و شیرین ،متهم گریخت و ..نقش آفرینی کرده است.

درگذشت احمد پورمخبر بازیگر طنز + علت مرگ احمد پورمخبر چه بود

علت مرگ احمد پورمخبر چه بود

محمد پور مخبر، پسر مرحوم پور مخبر: حدود یک ماه پدرم در کما بود و صبح امروز در بیمارستان فوت کرد. مراسم تشییع را متعاقبا اعلام خواهیم کرد.

وی در سابق عضو ارتش بوده و شغل نظامی داشته که بازنشسته شده است.

مدتی نیز در دبستان معلم بود و حدود ۷ تا ۸ سال روزمزد به شغل دبیری مشغول بوده است
اما به دلیل نداشتن بیمه شغل معلمی را رها كرد و در بازار میوه فروش ها مشغول میوه فروشی بوده و قبل از این که بازیگر شود، در یک سوپر مارکت کار می کرده است.

او از سن ۶۵ سالگی بازیگری را شروع کرده و با نقش آفرینی در سریال متهم گریخت در نقش مش قربون به شهرت رسید.

نظرات