اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال چای نت با عکس + داستان و زمان پخش

0

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال چای نت با عکس + داستان و زمان پخش

مجموعه ای جدید به نام سریال چای نت به تهیه کنندگی امیرحسین طالبی کاشانی در ژانر کمدی با موضوع سواد رسانه ای و فضای مجازی بزودی از رسانه ملی پخش میشود . به همین مناسبت به معرفی کامل سریال چای نت و اسامی و بیوگرافی بازیگران با عکس و خلاصه داستان و زمان پخش آن را در مجله حرف تازه میخوانید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال چای نت با عکس + داستان و زمان پخش

خلاصه داستان سریال چای نت

چای نت، یک سریال ۲۰ قسمتی است که عمده مباحث مطرح شده در این سریال با زبان طنز، مهارتهای مورد نیاز مردم در فضای مجازی را آموزش می‌دهد و به بحث سواد رسانه ای و به موضوع مهارتهای تحلیل محتوای تبلیغات و پیام های رسانه ها در فضای مجازی توجه کرده‌است.

محمدصادق افراسیابی معاون مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: «مدیریت مصرف، رده بندی سنی، حفاظت از داده ها و اطلاعات شخصی، صیانت از کودکان و نوجوانان، شیوه های تشخیص اخبار و اطلاعات جعلی، آسیب های بازنشر مطالب ناامید کننده و شایعات و مهارتهای تحلیل و تولید محتوا از جمله موضوعات این ۲۰ قسمت است.»

افراسیابی تاکید کرد: «متاسفانه گاهی در فضای مجازی با محتواهای فریبنده و گمراه کننده ای روبرو هستیم که سواد رسانه ای می تواند مخاطب را در این زمینه راهنمایی کند و نمی شود صرفا به فیلتر و سانسور اکتفا کرد چون برخی از مخاطبان بالاخره دسترسی هایی به رسانه ها دارند و هر طور شده به رسانه ی مد نظر خود دسترسی پیدا می‌کنند.»

به گفته وی، این سریال پروژه مشترک وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما است که متناسب با ویژگی‌های کاربران فضای مجازی در حال تولید است و این امید وجود دارد که محتوای آن در فضای مجازی توسط کاربران بازنشر شود.

اسامی بازیگران سریال چای نت

اسامی بازیگران سریال چای نت

بازیگران اصلی و ثابت این سریال عبارتند از : غلامرضا نیکخواه ، عباس محبوب ، یوسف صیادی ، فاطمه هاشمی ، اشکان اشتیاق و بیتا خردمند

و بازیگران مهمانی که در سریال حضور دارند عبارتند از: ساعد هدایتی ، سینا رازانی ، سامان گلریز ، نسیم باقریان ، مرجان علیزاده نیا، یاسمن قلی زاده ، مجید معافی، ژیار محمد زاده و …

سایر عوامل سریال:

سریال چای نت به تهیه کنندگی امیرحسین طالبی کاشانی و طراحی و کارگردانی آرش تیمور نژاد با نگارش گروه نویسندگان است که برخی از دست اندرکاران تولید این سریال عبارتند از: تصویربرداران: حسن زارعی، بابک نعمتی،طراح چهره پردازی: اشکان وثوقی، صدابردار: علیرضا پاک نهاد،طراح صحنه و دکور: هومن اشکبوس، طراح لباس: کینوش ایزدی، مدیر تولید: بیژن محرمی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: کتایون درخشان، مشاور رسانه ای: مجید بهره مند، مدیر تدارکات: ایرج رجب زاده، دستیار دوم کارگردان: مجید معافی- ارسلان تیمورنژاد، منشی صحنه: الناز کوتی، دستیار صحنه: احمد لطفعلی زاده، دستیار لباس: سارا سعادت- هدیه سواد زاده، اجرای گریم: آزاده دانایی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: سارا پوست پرداز، دستیار تدوین: اسرافیل قاسمی، دستیار تصویر: رسول حیدری زارعی – بهزاد کاظمی، دستیار صدا: اشکان مزین فر.

خلاصه داستان سریال چای نت

شبکه و زمان پخش سریال:

زمان دقیق پخش این سریال بزودی اعلام میشود و در  همیبن بخش بروز رسانی خواهد شد

سریال چای نت چند قسمته

این مجموعه تلویزیونی در ۲۰ قسمت ۲۰ دقیقه ای ساخته میشود که عمده مباحث مطرح شده در این سریال با زبان طنز، مهارتهای مورد نیاز مردم در فضای مجازی را آموزش میدهد.

جدیدترین خبرها از پخش سریال چای نت

سریال از چه زمانی وارد تولید شد و در چه مرحله ای قرار دارد؟

افراسیابی: از ابتدای تیرماه تصویربرداری مجموعه را آغاز کردیم و تا امروز حدود ۷۰ درصد کار را گرفتیم و می توانم بگویم ۱۳ قسمت از مجموعه آماده شده و هفت قسمت از سریال باقی مانده است.

قرار است سریال به فصل های بعدی هم برسد؟

هنوز قطعی نشده اما احتمالا کار دنباله دار خواهد بود و به فصل های بعدی هم خواهد رسید.
منتظر بازخورد مخاطب نمی مانید که بعد درباره ادامه کار تصمیم بگیرید؟

به هر حال نخستین سریالی است که توسط وزارت ارشاد و معاونت فضای مجازی ساخته می شود و در فضای مجازی هم پخش خواهد شد.

بله از تلوبیون قرار است پخش شود و ممکن است با تصمیم معاونت سیما از یکی از شبکه های تلویزیونی هم پخش شود.
مخاطبان چای نت گروه سنی خاصی خواهند بود؟

نه قطعا مخاطبش خانواده ها خواهند بود. از آنجایی که فضای مجازی بسیار گسترده است و کنترل و نظارت روی آن کار مشکلی است، ما در این ۲۰ قسمت می خواهیم بگوییم استفاده بیش از حد از فضای مجازی چه اتفاقاتی پیش خواهد آورد. البته داستان ها متعلق به وزارت ارشاد است و هر قسمت شامل یک داستان است.
و برای انتقال پیام های مهم اخلاقی، از زبان طنز استفاده کرده اید؟

بله. در انتهای هر قسمت هم نتیجه گیری می کنیم که با یکی از کارشناسان وزارت ارشاد در این بخش همکاری کرده ایم که در انتهای هر قسمت چند دقیقه با مردم صحبت می کند و امیدوارم تاثیرگذار باشد و بتوانیم با این سریال گام موثری برداریم.
زمان پخش مشخصی هم دارید؟

در جلساتی که داشتیم قرار بر این شد ۲۰ قسمت را آماده کنیم و بعد به پخش برسد. خودمان هم ترجیح می دهیم تصویربرداری و تدوین به پایان برسد و بعد بدون هیچ عجله ای پخش کنیم.
پیش بینی شما از بازخورد مخاطب چیست؟

همان طور که پیش از این هم گفتم با توجه به تجربیاتی که در این زمینه دارم و داستان های خوبی که نوشته شده و بازیگرانی که در این کار حضور دارند، فکر می کنم مورد توجه قرار بگیرد.

نظرات