بیوگرافی ژیار محمدزاده بازیگر نقش نوید در سریال دنگ و فنگ روزگار کیست +‌عکس

1

بیوگرافی ژیار محمدزاده بازیگر نقش نوید در سریال دنگ و فنگ روزگار کیست +‌عکس

ژیار محمدزاده بازیگر نوجوان و خوش آتیه ایرانی که به تازگی وارد عرصه سینما و تلویزیون شده است و تابحال در کارهای خود بسیار خوش درخشید است. او متولد سال ۱۳۸۵ در سردشت کردستان می باشد

این هنرمند دوست داشتنی متولد دهه هشتاد بوده و اصالتا کورد اوییش سردشت میباشد که با این سن کم مراحل پیشرفت در بازیگری را به سرعت طی کرده است و شروع به افزایش تجارب هنری نموده.

از مهمترین کارهای هنری که در مقابل دوربین ظاهر شده است می‌توان به فیلم سینمایی وای آمپول و سریال دکتر خانواده ماهان و سریال دنگ و فنگ روزگار اشاره کرد

ژیار محمدزاده

بیوگرافی ژیار محمدزاده

ژیار محمدزاده متولد سال ۱۳۸۵ در کردستان می باشد. او کرد و اصالتا متولد سردشت کردستان می‌باشد.

وی یکی از هنرپیشه های نوجوان و با استعداد سینما و تلویزیون که تا به حال کارهای هنری متعددی را انجام داده است و توانسته مورد تحسین فیلم سازان قرار بگیرد

ژیار محمد زاده بازیگر کودک و نوجوان است. او یکی از دهه هشتادی هایی است که حضور پررنگی در سینما و تلویزیون داشته و با هنرمندان متفاوت و مهمی همکاری کرده است و از جمله بازیگران کودکی است که امید زیادی به حضورش در آینده در سینما دارند. ژیار محمدزاده کرد و اصالتا متولد سردشت کردستان می باشد. اولین تجربیات او هم به همکاری و ایفای نقش در تلویزیون استانی کردستان برمی گردد. اما اولین حضور او در رسانه ملی با سریال دکتر خانواده ماهان بود و در آن جا همبازی لاله اسکندری و امین زندگانی بود.

بازیگر نقش نوید در سریال دنگ و فنگ روزگار

ژیاز محمدزاده در سریال دنگ و فنگ روزگار در نقش نوید بازی کرده است. این به تهیه کنندگی امیر طالبی کاشانی و کارگردانی جواد مزدآبادی سریالی پربازیگر و پر لوکیشن است که به تازگی کلید خورده و در حال حاضر در بیمارستانی واقع در محله ولنجک تهران در حال تصویربرداری است. داستان این مجموعه به ارتباط ۲ دوست با بازی محمد نادری و سیروس گرجستانی برمی گردد. این ۲ طی یک شراکت دچار مشکلاتی می شوند و ناچار می شوند سال ها این مشکلات را پنهان کنند که همین مساله باعث رقم خوردن اتفاقات طنز مختلفی می شود.

سوابق

سریال دکتر ماهان اولین تجربه هنریژیار محمدزاده در تلویزیون می باشد که توسط آقای علی محمد قاسمی کارگردانی شده و در گروه کودک و نوجوان آماده تولید گردیده است

سریالهای ژیار محمدزاده

از آخرین کارهای تلویزیونی او می توان به سریال دنگ و فنگ روزگار اشاره کرد که نقش نوید را بازی میکند.

یک مجموعه کاملا طنز و مفرح که توسط آقای جواد مزدآبادی کارگردانی شده و برای ایام بعد از تعطیلات نوروز ۹۸ قرار است از شبکه اول سیما پخش شود

آدرس پیج اینستاگرام:

zhiyar_mohammadzadeh

اولین تجربیات او هم به همکاری و ایفای نقش در تلویزیون استانی کردستان برمی‌گردد. اما اولین حضور او در رسانه ملی با سریال “دکتر خانواده ماهان” بود و در آن‌جا همبازی لاله اسکندری و امید زندگانی بود. با فیلم “حکایت عاشقی” اولین تجربه سینمایی خود را پشت سر گذاشت. وی با بازی در فیلم حکایت عاشقی به کارگردانی احمد رمضانزاده وارد سینما شد و پس از آن در فیلم‌های “بمب یک عاشقانه” پیمان معادی و “وای آمپول” به ایفای نقش پرداخت.

ژیار محمدزاده همچنین سابقه حضور در فیلم “الف امنیت” و سریالهای “چای نت”، “دنگ و فنگ روزگار” نیز به عنوان بازیگر حضور داشته است.

با فیلم «حکایت عاشقی» اولین تجربه سینمایی خود را پشت سر گذاشت.وی با بازی در فیلم حکایت عاشقی به کارگردانی احمد رمضان زاده وارد سینما شد و پس از آن در فیلم های «بمب یک عاشقانه» پیمان معادی و «وای آمپول» به ایفای نقش پرداخت. ژیار همچنین در سریال «دنگ و فنگ روزگار» در کنار بازیگرانی مانند نیما شاهرخشاهی و سیروس گرجستانی بازی کرده است.
وی تابحال در فیلم های حکایت عاشقی به کارگردانی احمد رمضانزاده , بمب به کارگردانی پیمان معادی , وای آمپول به کارگردانی علیرضا محمودزاده و به تازگی در سریال دنگ و فنگ روزگار ایفای نقش کرده است.

فیلم “وای آمپول” به کارگردانی علیرضا محمودزاده محصول شکوفا فیلم است که در سی‌‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان رونمایی شده است. در این فیلم خانواده آمپول چی که تولیدکننده آمپول هستند با وحشت فرزندانشان از آمپول مواجه می شوند ولی درنهایت ورزش فوتبال و انتخاب برای رده‌های قهرمانی به کمک فرزندانشان می‌آید.

بازیگر نقش شایان در سریال خانواده دکتر ماهان

ژیار محمدزاده بازیگر یست که به تازگی در سریال خانواده دکتر ماهان ایفاگر نقش شایان بوده است. محمدزاده وقتی که حدود دو سال داشته از آن شهرستان نقل مکان کرده و ساکن تهران شدند و هم اکنون تحصیلات خود را در تهران ادامه می دهد.

این بازیگر نوجوان گفته: سعی دارم با بازی بهتر در فیلم‌ها، بچه‌ها را بخندانم و در آینده در کنار درس خواندن، بازیگر خوبی بشوم.

مصاحبه با ژیار محمدزاده

ژیار محمدزاده در حاشیه سی و یکمین جشنواره فیلم کودک در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به حضورش در جشنواره اظهار داشت: امسال، اولین باری است که در جشنواره شرکت می‌کنم.

وی افزود: هنوز موفق به دیدن فیلم نشده‌ام ولی از افرادی که فیلم‌ها را دیده‌اند، شنیدم که سطح فیلم‌ها خوب بوده است.

بازیگر نوجوان با بیان اینکه از حضور در جشنواره خوشحال است، گفت: حتما سال آینده در جشنواره شرکت می‌کنم تا چیزهای زیادی یاد بگیرم.

وی ادامه داد: سعی دارم با بازی بهتر در فیلم‌ها، بچه‌ها را بخندانم و در آینده در کنار درس خواندن، بازیگر خوبی بشوم.

عکسهای بزرگسالی ژیار محمدزاده

ژیار محمدزاده

ژیار محمدزاده و مادرش

ژیار محمدزاده

ژیار محمدزاده

ژیار محمدزاده

ژیار محمدزاده

ژیار محمدزاده

ژیار محمدزاده

1 دیدگاه در “بیوگرافی ژیار محمدزاده بازیگر نقش نوید در سریال دنگ و فنگ روزگار کیست +‌عکس

  1. kourd boy گفت:

    از محل تولدش اطلاعی در دست نیست یا عمدا ننوشتین ؟!
    وقتی در دست ندارین، به چه حقی این صفحه رو به این موضوع باز کردین و نوشتین ؟

    محض اطلاعتون ژیار محمدزاده متولد سال ۱۳۸۵ در شهرستان سردشت هست که شهرستانی کورد نشین از استان آذربایجانغربی هست و بقیه اطلاعات رو میزارم برای شما که درموردش تحقیق کنین و صفحه و پیجتون رو پر بار تر کنین !!!

نظرات