امیر آقایی مهمان امشب دورهمی ۱۵ مرداد ۹۹ کیست

0

امیر آقایی مهمان امشب دورهمی ۱۵ مرداد ۹۹ کیست

امیر آقایی مهمان امشب دورهمی ۱۵ مرداد ۹۹ در شبکه نسیم و مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی شده است که توضیحاتی درباره این بازیگر به همراه عکسهای جدید به همراه دانلود دورهمی امشب امیر آقایی میدهیم.

امیر آقایی مهمان امشب دورهمی 15 مرداد 99 کیست + دورهمی امشب امیر آقایی

امیر آقایی مهمان امشب دورهمی بازیگر فیلم سینمایی “شنای پروانه” و “سریال آقازاده” در نقش نیما بحری این هفته میهمان برنامه دورهمیِ مهران مدیری در شبکه نسیم است.

البته این بازیگر قرار بود ۲۶ تیر ماه مهمان دورهمی شود که بنا به دلایلی پخش نشد .

حالا برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری این هفته چهارشنبه ۱۵ مرداد با امیر آقایی بازیگر سینما و تلویزیون گفت و گو نشست.

وی متولد ١٠ مرداد ۱۳۴۹ در ارومیه و برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در فیلم شنای پروانه از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر است.

عکس های جذاب امیر آقایی مهمان دورهمی امشب 26 تیر 99

دورهمی امشب امیر آقایی

این برنامه با حضور بازیگر نقش نیما بحری در سریال آقازاده چهارشنبه ۱۵ مرداد روی آنتن شبکه نسیم می‌رود. ساعت ۲۳ زمان پخش این برنامه خواهد بود.

بازپخش دورهمی روز بعد ساعت ۶ و۱۱ صبح و همچنین ۱۷ بعد از ظهر خواهد بود.

گفتنی است که مهران مدیری چهارشنبه ۱۵ مرداد ۹۹ در نشست خبری تبلیغاتی دچار درد در ناحیه سینه شده و راهی بیمارستان شد. ابتدا عارضه قلبی علت بستری شدن وی در بیمارستان گفته شد که تاین خبر توسط همسرش تکذیب شده و گفت حالش مساعد است و عارضه قلبی نبوده و بلکه ناراحتی معده است

محل تولد و سن و سوابق رهنری

امیر آقایی (زادهٔ ۱۰ مرداد ۱۳۴۹ در ارومیه) یک بازیگر ایرانی است. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی است و با بازی در فیلم زن دوم شاید به تعبیری متفاوت‌ترین حضورش در سینما را تجربه کرد. آقایی در سریال اولین شب آرامش نیز حضور داشت و ارتباط خوبش با احمد امینی کارگردان این سریال، باعث شد دوباره در ساخته دیگر احمد امینی یعنی بی‌گناهان ایفای نقش کند

عکس های جدید امیر آقایی مهمان دورهمی پنج شنبه 26 تیر 99

او با بازی در فیلم‌های چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت به کارگردانی وحید جلیلوند، و کوچه بی‌نام به کارگردانی هاتف علیمردانی، حضور موفقی در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر داشت.

وی برای بازی در فیلم بدون تاریخ، بدون امضا نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیستمین دوره جشن بزرگ سینمای ایران شد. همچنین او کاندید دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم بدون تاریخ بدون امضا شد

وی تاکنون ازدواج نکرده و پیج اینسیتاگرامش نیز با آیدی
amir_aghaee فعال است

بازیگر نقش وحید مرادی در شنای پروانه مهمان دورهمی

دانلود دورهمی بازیگر سریال آقازاده در نقش نیما بحری

نظرات