فیلم لورفته از امیر آقایی در نقش گنده لات (وحید مرادی) در فیلم شنای پروانه

0

فیلم لورفته از امیر آقایی در نقش گنده لات در فیلم شنای پروانه

امیر آقایی در نقش گنده لات وحید مرادی در جشنواره امسال فجر با فیلم شنای پروانه شرکت دارد و ویدئویی از این فیلم در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شده که در این بخش ما نیز این فیلم را منتشر کردیم

نقشی بسیار دیدنی و جذاب از هنر و شاهکار بازیگری آقایی بازیگر کشورمان را در این فیلم نگاه میکنید

فیلم لورفته از امیر آقایی در نقش گنده لات در فیلم شنای پروانه

فیلم امیر آقایی در نقش گنده لات

این فیلم در بخش سودای سیمرغ و نگاه‌نو سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر شرکت دارد و امیر آقایی در آن با یک لات امروزی در محله‌ای جنوب شهری، نقش تازه‌ای را تجربه می‌کند.

فیلمبرداری این فیلم در مناطق جنوب شهر تهران انجام شده و سید مازیار هاشمی به عنوان مجری طرح در این پروژه سینمایی حضور داشته است.
در این فیلم سینمایی همچنین جواد عزتی، طناز طباطبایی، پانته‌آ بهرام، علی شادمان، مه‌لقا باقری، مهدی حسینی‌نیا، ایمان صفا، ناهید مسلمی، نیلوفر شهفری، نادر شهسواری و با معرفی آبان عسکری به ایفای نقش پرداخته اند.

امیر آقایی در جشنواره فجر امسال

اسامی بازیگران دیگر این پروژه سینمایی که یک چهره سرشناس سینما نیز در میان آنهاست، طی چند روز آینده به صورت رسمی اعلام خواهند شد.
فیلمنامه این فیلم توسط محمد کارت، حسین دوماری و پدرام پورامیری به نگارش درآمده و در خلاصه داستان آن آمده است: «در جنوب شهر، شنای پروانه طوفان به پا می‌کند»

در این فیلم که در بخش سودای سیمرغ و نگاه نو سی‌وهشتمین دوره جشنواره فیلم فجر رونمایی می‌شود، اغلب بازیگران نقش‌های متفاوت از آن چیزی که قبلا اجرا کرده‌اند را ایفا می‌کنند.

امیر آقایی با یک شخصیت گنده لات امروزی در محله‌ای در جنوب شهر، نقش تازه‌ای را تجربه می‌کند؛ کاراکتری که در کارنامه این بازیگر وجه تمایز بسیار زیادی دارد. می‌توان پیش‌بینی کرد که «شنای ‌پروانه» از فیلم‌های پرمخاطب و جنجالی این دوره از جشنواره فیلم فجر باشد.

در این فیلم سینمایی دیگر بازیگرانی همچون: جواد عزتی، طناز طباطبایی، پانته‌آ بهرام، علی شادمان، مه‌لقا باقری، مهدی حسینی‌نیا، ایمان صفا، ناهید مسلمی، نیلوفر شهفری، نادر شهسواری و با معرفی آبان عسکری به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلمنامه این فیلم توسط محمد کارت، حسین دوماری و پدرام پورامیری به نگارش درآمده و در خلاصه داستان آن آمده است: «در جنوب شهر، شنای پروانه طوفان به پا می‌کند.»

نظرات