مشخصات فنی ،عکسها و قیمت جدید نیسان آریا + زمان عرضه

0

مشخصات فنی ،عکسها و قیمت جدید نیسان آریا + زمان عرضه

نیسان آریا محصول جدید شرکت نیسان در سال ۲۰۲۰ است که در ادامه به بررسی و معرفی همه آپشن ها و مشخصات فنی این خودرو خواهیم پرداخت و قیمت جدید نیسان آریا به همراه عکس خای حیرت انگیز و خیره کننده از محصوصل جدید شرکت خودورسازی نیسان .با ما در مجله حرف تازه همراه باشید.

نیسان آریا | مشخصات فنی ،عکسها و قیمت جدید نیسان آریا + زمان عرضه

شرکت خودروسازی ژاپنی نیسان یکی از غول های خودرو سازی دنیا اسصت که سهم زیادی در ساخت و تولید خودرهای پیشرفته دارد. قبل از نیسان آریا، خودرو نیسان لیف را در این رده عرضه کرده است. اکنون در سال ۲۰۲۰ با عرضه نیسان آریا به عنوان یک کراس‌اوور الکتریکی، سعی دارد تا در تنوع خودرو‌های برقی در سبد محصولات خود را افزایش دهد

نیسان آریا | مشخصات فنی ،عکسها و قیمت جدید نیسان آریا + زمان عرضه

زمان عرضه

نیسان آریا در سال ۲۰۱۷ برای اولین بار معرفی شد و حال قرار است تا در اوایل سال ۲۰۲۱ به بازار ژاپن عرضه شود و پس از آن در بازار کانادا و ایالات متحده به فروش برساند.

قیمت نیسان آریا

قیمت تقریبی این محصول حدود ۴۰ هزار دلار عنوان شده که در سطح بودجه متوسط خرید خودرو برای مشتریان آمریکایی است. علاوه برآن مصرف‌کنندگان آمریکایی بسته به ایالتی که در آن زندگی می‌کنند، از کمک هزینه مالی خرید خودرو الکتریکی به ارزش ۷۵۰۰ الی ده هزار دلار برخوردار خواهند شد.

 

مشخصات و خرید نسیان آریا

آپشن ها و مشخصات فنی نیسان آریا

در مدل جدید، نیسان سعی داشته تا در خلق ظاهر داخلی و خارجی آریا، اصولی جدید را برای طراحی این خودرو در نظر بگیرد و شباهت بسیار زیادی به مدل مفهومی معرفی شده در سال ۲۰۱۷ دارد و به خوبی نماد یک خودرو آینده نگرانه را به تصویر می‌کشد.

محصول جدید با هر دو سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو و تمام چرخ محرک به بازار عرضه خواهد شد. علاوه برآن به صورت تک موتوره یا دو موتوره به فروش خواهد رسید.

۱- دارای نسخه تک موتوره از یک پیشرانه الکتریکی با ۲۱۵ اسب‌بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن‌متر گشتاور
۲- سیستم انتقال قدرت این نسخه نیز تنها دیفرانسیل جلو
۳- نسخه قوی‌تر دو موتوره از موتورهای الکتریکی به قدرت ۳۸۹ اسب‌بخار و ۶۰۰ نیوتن‌متر
۴- سیستم انتقال قدرت این نسخه نیز تمام چرخ محرک
۵- شتاب نسخه دوموتوره نسبتا قابل توجه بوده و حدود ۷ ثانیه برآورد
۶- نمایشگر‌های ۱۲٫۳ اینچی دوگانه مجهز به اندروید اتو و اپل کار پلی
۷- قابلیت اتصال بیسیم عمده تجهیزات ارتباطی

nissan-ariya 2021

قدرت حرکت و نیرو

براساس برآوردی که نیسان انجام داده است، اریا می‌تواند با تکیه بر باطری‌هایش مسافتی حدود ۴۸۳ کیلومتر را بپیماید و از آن پس به شارژ مجدد نیاز خواهد داشت. باتری‌های آن ۹۰ کیلووات ساعت ظرفیت دارند که ۸۷ کیلووات ساعت آن قابل استفاده است. نسخه ضعیف‌تر نیز باتری‌های ۶۵ کیلووات ساعتی دارد که ۶۳ کیلووات ساعت آن قابل دسترسی است و هر دو نسخه نیسان آریا ظرفیت پنج سرنشین را دارند و با رینگ‌های ۱۹ یا ۲۰ اینچی قابل خرید خواهند بود و علاوه برآن پکیج ایمنی بروزشده نیسان موسوم به ProPILOT Assist 2.0 نیز در نیسان آریا وجود خواهد داشت.

نظرات