بیوگرافی و اجرای محمد سینا منصوریان در عصر جدید + تصاویر و زندگینامه

0

بیوگرافی و اجرای محمد سینا منصوریان در عصر جدید + تصاویر و زندگینامه

با بیوگرافی کامل و عکس های شخصی محمد سینا منصوریان خواننده نوجوان چهارمحال و بختیاری و آهنگ ها و اجرا در فصل دوم عصر جدید و آیدی اینستاگرام و سوابق و نحوه خواننده شدن و خانواده و پدر و مادر او آشنا شوید. با ما در مجله حرف تازه همراه باشید.

بیوگرافی و اجرای محمد سینا منصوریان در عصر جدید + تصاویر و زندگینامه

بیوگرافی محمد سینا منصوریان

محمد سینا منصوریان ۱۲ ساله خواننده نوجوان اهل چهارمحال و بختیاری و ساکن بروجن که در زمینه آواز، موسیقی سنتی و اصیل ایرانی فعالیت دارد.

سوابق و فعالیت های هنری

سینا اکنون در حال تحصیل در کلاس دوم راهنمایی است و به مدت دو سال است بصورت حرفه ای موسیقی سنتی اصیل ایرانی را دنبال میکند و علاوه بر موسیقی در رشته تکواندو نیز کار میکند و یکی از تکواندوکاران نوجوان می باشد.

فیلم اجرای محمد سینا منصوریان در عصر جدید

او در پیج اینستاگرامش خود را اینگونه معرفی کرده است: هنرجوی موسیقی( آواز اصیل ایرانی) ورزشکار( تکواندو) شرکت کننده فصل دوم عصرجدید بختیاری

او با حمایت های پدر و مادرش و علاقه ای به موسیقی داشت وارد عرصه موسیقی شده و پدر و مادرش برای فراهم کردنِ شرایط برای آواز خواندنِ محمدسینا، از روستا به شهر بروجن می‌آیند و در آنجا ساکن می‌شوند.

فیلم اجرای محمد سینا منصوریان عصر جدید

منصوریان، در برنامه ۱۹ فصل دوم عصر جدید به عنوان سومین شرکت‌ کننده در قسمت نوزدهم از دور مقدماتی فصل دوم این برنامه بود. پدر این شرکت کننده با لالایی سوزناکی اما آریا عظیمی نژاد به او رای قرمز داد.

تصاویر و زندگینامه محمد سینا منصوریان خواننده بختیاری

سینا برای اجرا مقابل داوران عصر جدید آواز خواندن در «بیات اصفهان» را انتخاب کرده بود . لازم به ذکر است که آواز اصفهان یا بیات اصفهان یکی از آوازهای موسیقی سنتی ایرانی است. بیشتر موسیقی‌دانان آن را از متعلقات همایون دانسته‌اند اما برخی این آواز را جزئی از دستگاه شور می‌دانند و درآمد، جامه‌دران، بیات راجه، عشاق، شاه ختائی، سوزوگداز، و بیات شیراز از مهمترین گوشه‌های «بیات اصفهان» هستند.

او در اجرایش همان شعری را خواند که معمولا در کلاس‌های آواز برای تدریسِ آواز اصفهان، به کار می‌گیرند.

رای امین حیایی، سیدبشیر حسینی و رویا نونهالی به اجرای نوجوان بختیاری سفید بود. اما از همان ابتدا مشخص بود که آریا عظیمی‌نژاد به سختی به چنین اجرایی رای سفید بدهد. عظیمی‌نژاد آخرین نفری بود که نظرش را درباره این اجرا اعلام کرد و دست بر قضا رایش هم قرمز بود.

عظیمی‌نژاد خطاب به منصوریان گفت: صدایت از دیافراگم خارج نمی‌شود و صدا را در دهانت تولید می‌کنی. باید احساس بیشتری داشته باشی و با حسِ بهتری بخوانی.

رویا نونهالی هم با عظیمی‌نژاد صحبت کرد تا رایش را برگرداند. عظیمی‌نژاد هم برای اینکه رایش را سفید کند شرطی گذاشت. شرطِ عظیمی‌نژاد این بود که منصوریان باید روی صدایش کار کند تا با احساس بیشتری بخواند.

 

 

لالایی خواندن پدر سینا منصوریان

پدر محمدسینا منصوریان در اتاق انتظار، آوازی بختیاری خواند که با تعریف و تمجیدی از آریا عظیمی‌نژاد همراه شد. عظیمی‌نژاد به محمدسینا گفت: باید مانند پدرت با احساس بخوانی.

پیج اینستاگرام محمدسینا منصوریان

آیدی اینستاگرام این خواننده نوجوان در زیر درج شده که میتوانید با فعالیت ها و تصاویر وی آشنا شوید.

sina__mansoorian

 

عکس های محمد سینا منصوریان

فیلم لالایی خواندن پدر محمدسینا منصوریان در عصر جدید

اینستاگرام محمد سینا منصوریان خواننده نوجوان

استاد کوروش اسدزاده و سینا

کوروش اسدزاده و سینا خواننده نوجوان

آهنگ های محمد سینا منصوریان

محمد سینا منصوریان عصر جدید

بیوگرافی گرداوری مجله حرف تازه

نظرات