عکس و بیوگرافی محمدرضا اعرابی خواننده +‌درگذشت و آهنگ ها

0

عکس و بیوگرافی محمدرضا اعرابی خواننده +‌درگذشت و آهنگ ها

محمدرضا اعرابی خواننده پاپ جوان اهل اصفهان متولد ۱۳۶۱ در شیراز و درگذشت در ۷ تیر ۹۹ بر اثر ابتلای به کرونا. در ادامه با بیوگرافی و زندگینامه و سوابق موسیقی و آهنگ های این خواننده جوان در گذشته و آیدی اینستاگرام و تلگرام آشنا شوید. با ما در مجله حرف تازه همراه شوید

عکس و بیوگرافی محمدرضا اعرابی خواننده و همسرش +‌درگذشت و آهنگ ها

 

بیوگرافی محمدرضا اعرابی

 

محمدرضا اعرابی متولد ۱۲ بهمن ۱۳۶۱ در شیراز و دانش آموخته رشته موسیقی بود که در چند سال اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده و یکی از خوانندگان مشهور کشورمان بود.

 

سوابق خوانندگی

 

زنده یاد اعرابی بطور حرفه ای از سال ۱۳۷۱ فعالیت هنری خود را آغاز کرد و برای تکمیل و کسب تجربیات بیشتر از محضر استاتیدی چون شادروان استاد قاسمی و استاد سید رضا طباطبایی بهره بود.
او همچنین سلفژ را نزد استاد کیا در اصفهان به پایان رساند و به دلیل صدا و صوت خاص و نحوه خوانندگی خیلی زود به یکی از خوانندگان مطرح تبدیل شد.

درگذشت محمدرضا اعرابی خواننده بر اثر کرونا

درگذشت محمدرضا اعرابی

 

مرتضی محمدی مدیر مرکز آموزشی و درمانی نور و علی اصغر اصفهان اعلام کرد: محمدرضا اعرابی خواننده اصفهانی در ۳۸ سالگی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا (covid19) بعد از چند روز بستری در بخش مراقبت های ویژه این مرکز آموزشی و درمانی در گذشت.

وی اولین آهنگ خود را در سال ۸۰ با عنوان عروسک و کوچه دلواپسی وارد بازار کرد.
اما بنا به دلایلی مدتی از موسیقی کناره گیری کرد و در نهایت پس از چند سال دوری از خوانندگی و موسیقی اینبار با قطعات جدیدی چون التماس، نمی دونم و بهونه تیتراژ فیلم سینمایی حریر به عرصه موسیقی بازگشت.

اولین آلبوم رسمی

اخبار انتشار اولین آلبوم وی توسط شرکت فرهنگی و هنری نای نی و مدیریت مهدی گرناوی منتشر شد که در مراحل پایانی تولید و اخذ مجوز وزارت ارشاد بود.

 

آهنگ های محمد رضا اعرابی

اینستاگرام محمدرضا اعرابی

 

mohammadreza.aarabi_official

محسن فرحی، تهیه‌کننده و دوست صمیمی محمدرضا اعرابی با اعلام این خبر گفت: نزدیک به ۱۶ سال است که محمدرضا را می‌شناسم و باوجوداینکه طی بیست سال کار تهیه‌کنندگی، خوانندگان مهمی مثل بهنام بانی، فرزاد فرزین، حامد همایون، مهدی مقدم، کوروش صنعتی و… را به دنیای موسیقی معرفی کردم، به جرأت می‌توانم بگویم او یکی از بهترین‌های رشتۀ پاپ_سنتی ایران بود.
امسال با دو شرکت برای اجرای کنسرت قرارداد نوشته بود اما متأسفانه نتوانست حق خود را از دنیای موسیقی بگیرد.

اینستاگرام MohammadReza-Aarabi

این تهیه‌کننده یادآور شد: حدود ۱۰ ترک از آلبوم او به نام «نوا» آماده‌شده و اگرچه نشر آن به تصمیم تهیه‌کنندۀ آن وابسته است اما به‌عنوان یادبودی برای این هنرمند خوش‌صدا و خوش‌اخلاق هم که شده، صد در صد پیگیر انجام این کار خواهیم بود

روحش شاد

نظرات