آخرین وضعیت سلامتی رضا بهرام بعد از ابتلا به کرونا + عکس جدید

0

آخرین وضعیت سلامتی رضا بهرام بعد از ابتلا به کرونا + عکس جدید

آخرین وضعیت سلامتی و کرونا گرفتن رضا بهرام خواننده پاپ در قرنطینه کرونا بعد از ابتلا به کرونا با عکسی از وی در حال استراحت و خبرای جدید از وضعیت عمومی وی را در مجله حرف تازه می خوانید

آخرین وضعیت سلامتی رضا بهرام بعد از ابتلا به کرونا + عکس

محمدحسین توتونچیان ـ تهیه‌کننده موسیقی ـ با تایید خبر بالا درباره‌ی ابتلای رضا بهرام به کرونا و وضعیت جسمی این خواننده، گفت: هم اینک ایشان در منزل خود بستری است و قرار است طبق دستور پزشک به مدت ۱۲ روز دوران قرنطینه را در منزل سپری کند.

این خواننده پاپ جوان حدود پنج روز است که به کوید ـ ١٩ مبتلا شده است و طبق گفته پزشک معالج، ریه‌هایش درگیر ویروس کرونا شده‌اند اما این درگیری به حدی نیست که نیاز به بستری شدن در بیمارستان باشد.

رضا بهرام خواننده پاپ کرونا گرفت با جزئیات

رضا‌بهرام آخرین بار در جشنواره موسیقی فجر سال گذشته حاضر شد و روی صحنه رفت. پس از آن با اعلام رسمی گسترش ویروس کرونا در کشور، تمامی اجراهای صحنه‌ای موسیقی در کشور لغو شد.

درباره این خواننده جوان باید گفت که وی متولد شهر یزد در ۲۰ دی سال ۷۰ در یک خانواده ۵ نفره است که پدرش را در ۱۴ سالگی از دست داده و این مسئله باعث شد تا مدتی از موسیقی فاصله بگیرد  وبه فوتبال روی بیاورد که این ورزش نیز برای او دردسریاز شده و در سال ۸۸ به دلیل مصدومیت و عمل جراحی از قوتبال خداحافظی کند و دوباره دنیای موسیقی برگردد. اوج شهرت او بعد از سال ۹۳ و در سال های اخیر با تیتراژ سریال ممنوعه بود . با آرزوی سلامتی برای این خواننده جوان و خوش صدای ایرانی

نظرات