بازیگر نقش سیامک در سریال آخر خط کیست؟ + عکس شخصی

0

بازیگر نقش سیامک در سریال آخر خط کیست؟ + عکس شخصی

عکس شخصی و معرفی کامل و بیوگرافی بازیگر نقش سیامک در سریال آخر خط با بازی علی صبوری و پیج اینستاگرام و سوابق هنری وی را در مجله حرف تازه بخوانید. با ما همراه باشید.

بازیگر نقش سیامک در سریال آخر خط کیست؟ + عکس شخصی

سریال آخر خط از شبکه ۳ از رسانه ملی در حال پخش است و ما در ادامه به معرفی بازیگر نقش سیامک از بازیگران اصلی این سریال میپردازیم. سیامک با بازی علی صبوری کمدین و بازیگر طنز و چهره اینستاگرامی است که اینروزها در سریال اخر خط علیرضا مسعودی ایفای نقش میکند.

علی صبوری بازیگر نقش سیامک در سریال آخر خط

علی صبوری کمدین ایرانی و بازیگر استندآپ در اینستاگرام که با برنامه خندوانه به بینندگان و مخاطبان معرفی شد، متولد ۳ شهریور ماه سال ۱۳۷۱ در مشهد است و دانشجوی انصرافی از دانشگاه است که با کلیپ های طنز در اینستاگرام بازیگری و فعالیت هنری را شروع کرده است

گفته میشود که علی صبوری متاهل است و ازدواج کرده و اما تاکنون عکسی از همسرش متتشر نکرده است.

بیوگرافی علی صبوری بازیگر نقش سیامک در سریال آخر خط

در قسمتی از اخر خط رقص با لباس زنان برای فبلم های اینیتاگرام باعث سوژه شد که در اینستاگرام حتما کلیپ‌های متعددی از این ژانر شوخی دیده‌اید، پسرانی که روسری به سر می‌کنند و عشوه و طنازی دارند، حالا رقص علی صبوری در سریال «آخر خط» آن فرهنگ را به یاد می‌آورد.

پیج اینستاگرام علی صبوری با آیدی saburi_ali  فعال است که میوانید کلیپ های او را در پیجش ببینید، هرچند او گفته بعد از این فعالیتم را در فضای مجازی کمتر میکنم و بیشتر در فیلم و سریال بصورت جدی بازی میکنم

اسم واقعی سیامک در آخر خط چیست

علی صبوری بازیگر نقش سیامک در آخر خط است: من نقش سیامک، یکی از آن پسرخاله‌ها را دارم. دو پسر خاله‌ای که نقش دیگر را عباس جمشیدی‌فر بازی می‌کند. من پدر و مادرم را در فیلم از دست داده‌ام و با دیگر پسرخاله‌ام می‌خواهیم پولدار شویم. از طرفی پناهنده شویم؛ این اتفاق از طریق سوریه بیفتد. فضای مدافع حرم در سریال به‌وجود می‌آید؛ در جایی که نمی‌دانیم چه اتفاقی قرار است بیفتد.

اسم واقعی بازیگر نقش سیامک در سریال آخر خط

من همیشه دنبال شوخی‌ها و طنزهای تازه‌ام؛ چند سال قرار باشد فعالیت کنم نه کسی را تکرار کنم و نه خودم را تکرار کنم. همیشه جدید باشم و بتوانم به جایی برسم خالق جهان جدیدی از نگاه خودم برای مردم و هم نسل‌هایم، باشم.

لازم به ذکر است که سریال اخر خط هر شب ساعت ٢٠.٤٥ از شبكه ٣ سيما و تکرار فردا ۱۴:۳۰ پخش میشود

 

عکس جدید علی صبوری بازیگر

قسمت های بعدی سریال اخر خط

سریال “آخر خط” با داستانی طنز وارد موضوعات مدافعان حرم می‌شود. این مجموعه ۳۰ قسمتی است و مضمونی کمدی و طنز دارد و داستان دو پسرخاله است که بسیار شرورند و خانواده‌ها از دست این دو نفر به ستوه آمده‌اند؛ این دو به دلیل جرمی به زندان می‌افتند و تصمیم به مهاجرت از کشور می‌گیرند. علاوه بر علی صبوری، شهین تسلیمی، کمند امیرسلیمانی، عباس جمشیدی‌فر، اشکان اشتیاق، شهرام قائدی، فریده سپاه‌منصور، داریوش سلیمی، علی صبوری، غزال وکیلی، مهسا باقری مهران رجبی و امیر غفارمنش در این سریال بازی می‌کنند.

نظرات