بازیگر نقش نرگس در سریال دخترم نرگس کیست؟

0

معرفی بازیگر نقش نرگس در سریال دخترم نرگس و اسم واقعی و عکس ها و تصاویر شخصی و فیلم شناسی و پیج اینستاگرام وی را در مجله حرف تازه میخوانید

بازیگر نقش نرگس در سریال دخترم نرگس کیست؟ + بیوگرافی مریم خدارحمی و پیج اینستاگرام

نرگس در سریال دخترم نرگس کیست

سریال دخترم نرگس از رسانه ملی پخش میشود و درباره دختری به نام نرگس است که هنوز درباره ایفاگر نقش نرگس اطلاعاتی منتشر نشده و اما حدس ها به سمت مریم خدارحمی و فریبا طالبی بایگران اصلی این سریال میرود. ما بعد از پخش سریال نام و بیوگرافی کامل بازیگر این نقش را منتشر خواهیم کرد.

اسم واقعی نرگس در دخترم نرگس

مریم خدارحمی از بازیگران سریال دخترم نرگس می باشد که متولد ۱۶ اردیبهشت سال ۱۳۶۲ در اصفهان می باشد. وی فارغ‌التحصیل رشته فیلمسازی می‌باشد و دورهٔ بازیگری خود را در نزد حمید سمندریان گذرانده‌است و کار خود را با تولیدات صداوسیمای اصفهان آغاز کرد.

اسم واقعی بازیگر نقش نرگس در سریال دخترم نرگس

درباره این مجموعه تلویزیونی که این سریال در ژانر اجتماعی در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه ای به سفارش سیمای استانها برای پخش از شبکه‌های سراسری، با حضور مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی است و ازهنرمندانی چون حسین زرخیز، رحیم نوروزی ، جمال ذوالقدر، مریم خدارحمی ، محمود پاک نیت و فریبا طالبی و مهوش صبرکن … بازی کردند

متن سریال خیلی گیرا است، تعلیق‌ها و گره‌های زیادی دارد که مخاطب را دنبال خود می‌کشاند و از همه مهم‌تر به گذشت انسان‌ها در آن خیلی اشاره شده که همین کار را بسیار دلنشین‌تر کرده است.

آنچه در این سریال بیشتر به چشم می‌آید ارتباط انسان‌ها است و ژانر اصلی این مجموعه پلیسی بوده و تا پایان قصه نقش تأثیر گذار پلیس دیده می‌شود.

درباره ازدواج و وصعیت تاهل مریم خدارحمی ازطلاعی منتشر نشده و گویا این بازیگر مجرد است. در کارنامه کاری مریم خدارحمی سریال پای پیاده کار اصغر توسلی، سریال یک وجب خاک ‌علی عبدالعلی‌زاده، آرزوهای شیرین، سریال پاتوق، سریال خانه شش در و… دیده می‌شود. به اعتقاد بسیاری از منتقدان این بازیگر جوان آینده درخشانی دارد.

نظرات